Plant staat in een hoek van 45 graden. Recht zetten of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kapsalon
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2019
    • 29

    #1

    Plant staat in een hoek van 45 graden. Recht zetten of niet?

    Korting op 420shop
    Hij is ongeveer 90 cm hoog en 70 cm breed. Een Northern Lights foto die nog geen voorbloei laat zien. Een flinke plant met veel en grote zijtakken.

    Ik heb geen goede camera bij de hand, helaas.

    Zou ik hem recht moeten zetten en aan een bamboestok vasbinden?
  • Brandnetel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 781

    #2
    Hoe komt het dat ze zo scheef staat? Vanwege een storm of zo gegroeid? Staat ze in volle grond of in een pot?

    Comment


    • kapsalon
      kapsalon commented
      Editing a comment
      combinatie denk ik, staat in een 100l pot.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Tja, weinig over te zeggen zonder info of foto.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #4
      Slechte foto?

      Comment


      • kapsalon
        kapsalon commented
        Editing a comment
        Zal vanmiddag even een slechte foto maken.

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Haha, een goede mag ook, hoor.
    • kapsalon
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2019
      • 29

      #5
      Is uit zichzelf goedgekomen. Plant staat weer bijna helemaal recht.

      Comment

      • Brandnetel
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2019
        • 781

        #6
        Fijn zo. ​​​​​​Last eens een foto zien.

        Comment

        • kapsalon
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2019
          • 29

          #7
          lol Verschrikkelijk slechte camera op mijn telefoon. Ik heb een foto toestel maar ben de oplader kwijt.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • kapsalon
            kapsalon commented
            Editing a comment
            Ja lukt niet beter met die telefoon. Heb een oplader besteld voor mijn camera.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Denk dat er iets niet goed staat in je gsm.
            Misschien staat de resolutie van je camera niet op z'n hoogst ?

            Zelfs met een Iphone 1 kun je nog betere foto's maken.
            Ik heb nog een Sony w800i liggen die zelfs betere foto's maakt

          • kapsalon
            kapsalon commented
            Editing a comment
            Ja is een Ruggear. Zo sterk als een baksteen maar als je de image kwaliteit omhoog doet zegt ie niet voldoende geheugen.
        • kapsalon
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2019
          • 29

          #8
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment

          Bezig...