Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei loos ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei loos ?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,
    Dit is een ruderalis indica , gefeminiseerd. Hij staat al van af half juni en bloeit nog steeds niet. Van het zelfde zaad heb ik al een plantje geoogst ( van de stress in de bloei geschoten waarschijnlijk. Tevens van het zelfde zaad 2 mannetjes gekregen ?
    Zal die grote groene rakker nog gaan bloeien ?

    Grt Martin
    Attached Files

    #2
    Gewoon afwachten lijkt mij. Als ze in november nog niet bloeit zou ik de moed pas opgeven.

    Comment


      #3
      Kwestie van geduld hebben op de 2 de foto is de bloei toch al begonnen
      God was never on your side..

      Comment


      • Gardenfarmer
        Gardenfarmer commented
        Editing a comment
        2e foto zijn mannetjes, en inderdaad wel in de bloei haha. Was gefeminiseerd zaad

      #4
      Soms kan je het wel eens hebben dat een autoflower niet gaat autofloweren .
      Gewoon afwachten die gaat vanzelf bloeien nu de dagen korter worden .

      Comment


      • Gardenfarmer
        Gardenfarmer commented
        Editing a comment
        ik wacht rustig af dan maar :-0

      #5
      Foto twee lijkt mij een man!

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Dat zou mooi kut zijn , ik kan bepaalde fotos niet kijken op me brave browser anders had ik t wel gezien

      • Gardenfarmer
        Gardenfarmer commented
        Editing a comment
        Klopt hoor, zijn 2 mannetjes

      #6
      Maak is foto dicht bij van plant 2
      God was never on your side..

      Comment


        #7
        Snap het nu echt niet meer zijn mannetjes zeg jij laat jij die gewoon staan? Die planten bestuiven alle planten in jou buurt en omg ? Waarom gooi je ze niet weg?
        God was never on your side..

        Comment


        • Gardenfarmer
          Gardenfarmer commented
          Editing a comment
          Haha Belladonna, deze plantjes had ik bij mijn zusje neer gepoot. Ik kreeg te veel plantjes bij mijn eigen huis zegmaar.
          Om het even duidelijk te maken, half juni zaadjes gepoot, daar kreeg ik 5 planten van, 1 schoot vrijwel na 1,5 maand in de bloei. Plant 2 en 3 heb ik bij mijn zusje gestald, Plant 4 ging kapot en plant 5 staat nog steeds in de tuin maar bloeit nog niet. Plant 2 en 3 kwamen ook in de bloei maar dat bleken mannetjes te zijn geworden. Kans op bestuiving minder dan de kans op getroffen worden door de bliksem.

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Alle mensen die planten in de tuin hebben staan worden bevrucht door die 2 mannelijke planten van jou ik snap nog niet dat ze dus nog staan??? 1 manlijke plant kan ik weet niet hoeveel planten bevruchten. Je verneuk zo met de mannen planten van andere mensen.... die ze gewoon weg. Jij wil toch ok niet dat jou planten bevrucht worden om dat iemand anders mannen laat staan

        #8
        Deze plant is inmiddels al geoogst, kwam van de zelfde reeks zaden. Raar wereldje die planterij
        haha
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Waarom laat je mannen gewoon staan?

        #9
        Had de plantjes aan mijn zus gedaan, en die vind de plant gewoon leuk. Wist ook niet dat het mannetjes zouden worden uiteindelijk.
        Sorry hoor

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Je moet dat altijd goed controleren, ook bij feminized zaden.

        #10
        De planten stonden bij mijn zusje, kom er niet heel vaak, was er niet van uitgegaan dat het mannetjes zouden kunnen worden. Voel me nou erg schuldig stom van mij.
        heb t gevoel dat ik er op afgerekend word

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Nee nee, zijn jouw planten en foutjes maken we allemaal Wil alleen zeggen dat je planten altijd herma kunnen worden en dat je dat beter in de gaten kan houden om bevruchting te voorkomen. Per slot van rekening willen we roken zonder zaad

        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          We hebben het allemaal moeten leren dont worry
          Gewoon omhakken en de kliko in zo ben je verder ook niemand tot last met het stuifmeel

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Je bent in juli aangemeld hier op het forum dus als je wat andere topics gelezen had dan had je dat wel kunnen herkennen en had je wiet niet vol zaad gezeten.
          Dus afgerekend zou ik het niet willen noemen maar wel een beetje eigen schuld.
          Mannen moet je niet laten staan. Dat stuifmeel gaat je hele dorp/stad door.

        #11
        Thanks for nice comments

        Comment


          #12
          Beste allemaal, ik begon de topic vanwege de vele toestanden waarin feminised zaden uiteindelijk uit groeien tot female, male en voor mij nu nog onbekend niet in de bloei staande wietplant. Heb al heel veel gelezen op het forum ,maar dit ben ik nog niet tegen gekomen .Allemaal uitersten, 1 plant is begin augustus al geoogst omdat hij gereed was, de andere staat nu nog niet in de bloei. Allemaal zaadjes uit de zelfde lijn. Ja er zijn 2 mannetjes uit voort gekomen, staan toevallig bij mijn zus omdat ze het een leuke plant vind. Er staan donders vele topics hier op het forum, het is ondoenlijk om zoveel topics te lezen.
          Nogmaal sorry voor de ver gevorderde wietkweker die ik in het harnas strijk.

          Comment


          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Voorheen zou ik er over gestruikeld zijn. Nu vind ik het aan de ene kant jammer dat je er geen gebruik van hebt gemaakt. Ruderalis indica van sensiseeds is een hele mooie soort die meer mensen zouden moeten kweken. Dat stuifmeel zou best eens leuk geweest zijn voor de kwekers hier; het is een vroegbloeier die NU in september dus al helemaal klaar zou zijn. Da's goud waard! Sensi biedt alleen de vrouwelijke plant aan.
            Waar heb je ze gekocht? Ik hoop namelijk dat ik dezelfde "foute" feminisatie kan kopen, zodat ik die soort kan gebruiken voor het maken van nieuwe soorten.

          • Gardenfarmer
            Gardenfarmer commented
            Editing a comment
            euh... bij sensi seeds zelf gekocht.............. heb nog 2 zaadjes over

          #13
          Staan ze nu nog in voll glorie bij jou zus in de tuin heel haar woon wijk te bevruchten of zijn ze dood??

          Je weet toch dat Toppen van wiet planten gebruiken. De Meisjes dus en de Mannen vermoorden we. Anders zit straks heel je oogst en vol zaad.
          God was never on your side..

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            En geef je zus en bosbloemen

          • Gardenfarmer
            Gardenfarmer commented
            Editing a comment
            Die zijn direkt weggehaald toen ik op visite was geweest, tijdje terug.... thanks for asking

          #14
          En ja hoor, ze staat nu in de bloei
          Attached Files

          Comment


            #15
            Bij mij bloeiden die krengen 9 van de 10 keer pas na 10 weken. Dikke opbrengst gehad, dat dan weer wel...
            Geen af meer voor mij.

            Comment


            • Gardenfarmer
              Gardenfarmer commented
              Editing a comment
              haha duidelijke taal
          Bezig...
          X