Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenplanten binnen afbloeien en met welke lamp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: Buitenplanten binnen afbloeien en met welke lamp?

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Buiten plant naar binnen halen in vragen om problemen. Alle beestje komen tot leven binnen schimmel gedijt beter binnen. Deze planten horen buiten
    God was never on your side..

    Comment


    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Dank voor de reactie belladonna! Ik laat denk ik mijn drie mooiste en grootste (plus minus 1,5 meter) planten buiten staan denk ik. De kleinste Zkittlez en die Silver Haze probeer ik nog wat extra licht te geven. Ik zit op een balkon dus van beestjes heb ik gelukkig tot nu toe nog weinig last gehad.

    #3
    om een m2 goed te beschijnen met led heb je een hoop geld nodig.denk dat die 5 planten van jouw veel meer plaats innemen dan 1 m2.600 watt hps incl lamp snoer en stekker kost niet meer dan 100 euro en beschijnt 1.20 bij 1 meter perfect.heb zelf ook een keer 4 buitenplanten gehad van iemand,vervoer was lastig alles ingepakt in bruin inpakpapier,ze stonden al bijna 4 weken in de bloei het ze zelf nog 5 weken onder 2 keer 600 watt gezet en kwam ruim 9 ons vanafme kortste kweek ever
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Thanks for the advice!

    #4
    Meeldauw behandelen met melk of waterstofperoxide, er zijn topics over, niet meenemen naar binnen.

    Comment


      #5
      Moet kunnen maar dan is de kans inderdaad erg groot dat je beestjes meebrengt naar binnen. Buiten lost dat probleem zich meestal wel vanzelf op (natuurlijke vijanden) maar binnen niet. Binnen loopt het snel uit de hand.

      Die Silver Haze zou ik opgeven moest ik jou zijn. Volgens mij is dat een bijna pure sativa. Als ze nu nog niet bloeit is ze met een beetje geluk rond Kerst klaar.
      Maar dan is de kans groot dat ze al volledig weg gerot is.

      ​​​​​​Welkom en nog veel geluk!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View Post
        Meeldauw behandelen met melk of waterstofperoxide, er zijn topics over, niet meenemen naar binnen.
        Ja, was ik al van plan, maar niettemin bedankt voor de tip!

        Comment

        Bezig...
        X