Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterkweek met vorst in aantocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Winterkweek met vorst in aantocht

    Korting op 420shop
    Attached Files
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    #2
    Aaij. Daar zitten bijna geen toppen aan joh. .
    Hoop voor je dat het nog wat word..
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      wat denken jullie?
      Ik denk zo kan ik ook een soortje maken en adverteren met schimmelresistent (organisch materiaal is nooit schimmelresistent) als ze bijna niet in bloei gaan.
      Ja prima plantje, geen schimmel of wat dan ook, nee ook niet geoogst maarja..wel goed resistent.

      Voila..de potplanten binnen zetten kan, maar dan moet je ze niet warm zetten he...ze zijn nu gewend aan het buitenklimaat.
      Dus ik zou dat alleen doen als je op je eigen buitenthermometer ziet dat het onder 0 is, en dan in de schuur ofzo...waar het ook koel is maar net niet vriest.
      Toppen zie ik ook niet zo goed, maar ik weet niet waar het voor is.
      Olie of thee kun je er altijd wel van maken, om echt te roken, idunno...iedereen heeft andere eisen he

      Weersvoorspellingen zou ik niet teveel waarde aan hechten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Vind het wel vreemd moest het bij de Hash plant aan de genetica liggen want ik kweekte ze reeds eerder en meen mij geen rariteiten te herinneren, enkel een prima strain om in het najaar te kweken, lekker soortje ook.
        Het komt mss door de netelgier? ik merkte erg vreemde bloemvorming bij de AF's.
        Of kan het ermee te maken hebben dat ik ze pas begin augustus zaaide? Ja Q iedereen heeft andere eisen maar ik denk de meesten onder ons roken wel graag wat fluffy bud bij gebrek aan top shelf
        Last edited by Rietslang; 5 November 2020, 09:45.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Het komt mss door de verouderde oranje straatlamp waar ze deels instaan? Maar dan zouden ze helemaal niet bloeien denk ik dan?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Eigenlijk is het vrij simpel : Alles heeft invloed.

      #4
      Inderdaad.... waar zijn die toppen? De 12/12 zijn we toch allang voorbij? Zelfs mijn bosplanten hebben al dikke toppen. Heel benieuwd hoe dit gaat eindigen.

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Mss word het dit seizoen niets om te roken, maar straks langen de dagen terug en gaan ze terug in groei? DE basis voor monstercrop

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Stel je voor. Heb je een monsteropbrengst volgend jaar. Wel raar dat er nog geen toppen aan zitten. Volgend jaar ander soortje proberen?

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ik heb nog een aantal zaadjes Hash plant, en probeer het nog es. Zal een beetje vroeger zaaien voor de zekerheid en een paar Hollandse hoopjes of zo. Veel succes met de bosplanten, hopend op een goeie afloop

      #5
      Ik heb de strijd opgegeven, ik heb dan niet zoveel kweekervaring maar dat winterzonnetje gaat niet veel doen meer voor de toppies denk ik. Ik heb alle toppen die onderontwikkeld waren in een mand gedaan om te drogen samen met het andere knipsel. Er waren nog wel wat stevige toppen alleen de mijne begon wel half september met Bloeien. Hasj ervan maken misschien een optie?




      De Bloemen Van Bri

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Hier is het niet echt een strijd, ik liet ze wat te lang aan hun lot over eigenlijk, met teveel water en afkrakende takken als gevolg. Nu terug ok enkel de trage, aanslepende en vreemde bloei.. Ja hash maken is zeker een oplossing, en/of boter maar zolang de trichomes nog niet afgerijpt zijn kun je daar toch niet veel mee maken?

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Daar durf ik geen antwoord op te geven zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ach ja wie niet waagt wie niet wint zeggen we dan toch? alternatief is weggooien of opeten natuurlijk gister had ik trouwens nog een geniale ingeving in de smartshop een vaporizer die geschikt is voor bladmateriaal, alleen daar zul je denk ik ook niet super lekker opgaan dan als die trichomen nog niet rijp zijn.

      #6
      Ik heb er nog 2 uitstaan. Dit aangename zonnetje is beter dan regen. Naar het weekend toe gaan de temperaturen ook weer iets omhoog.
      Ik laat ze nog rustig afbloeien.

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Goed plan, welke soortjes zijn het? Geen rot te bespeuren?

      • Prspctr
        Prspctr commented
        Editing a comment
        Ik had er eigenlijk nog 3. 2 Big Bulls en 1 guava Jelly. 1 van de BB's heb ik maandag moeten knippen door rot. De andere 2 heb ik in de veranda gezet. Voorlopig geen rot te bespeuren.
        Die GJ is wel waardeloos. Mini topjes. Daar verwacht ik niet meer veel van.

      #7
      Heeft het nu natuurlijk wel niet gevrozen vannacht terwijl het kwik boven de 0 moest blijven in de voorspelling... Kan ik ze wss gelijk op de compost gooien!? Echt joengne elektrieker gast, maak dat maar vlug in orde hee, heb het nu wel gehad
      Ik wil binnen kweken en eindelijk smoren!
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Ik denk dat je eigenlijk al gezegd heb waar het aan ligt. Die straatlamp zal zeer waarschijnlijk de oorzaak zijn.

        Een tijdje geleden had iemand al een filmpje gedeeld van Ras Kitchen (die gasten in Jamaica) ,ze hebben 1 filmpje die heet 10 foot ganjaplant, daarin vertelt die man ook dat die plant zo groot is geworden omdat die ook in het bereik van een buitenlamp stond, daardoor ging die ook niet in bloei.

      #8
      Italbri de mijne gaan wel in bloei, en dan vooral het onderste gedeelte vd plant vormt de meeste topvorming, dat is ook het gedeelte dat niet in het licht komt. Toch vreemd want je zou toch denken dat als ze een beetje licht ziet ze helemaal niet zou bloeien en zoals in het filmpje die je noemde blijven groeien? dat is hier niet het geval, mss gaan ze in semi bloei of zo

      Zoals Q zegt zal het zijn, alles speelt een rol en heeft zijn invloed, ik zie hen nu zeker niet veel meer veranderen, de vorst ligt er gewoon op. Nuja f*ck het ze worden volgend jaar terug in de hoek geplant, waar die straatlamp er minder goed aankan, toen had ik er geen problemen mee
      Attached Files
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #9
        Topvorming evolueert toch nog midden november bij deze pre apocalyptisch temp, moeizaam maar gestaag weliswaar.

        Dat word mss bin een 3 tal weken toch nog blowen met een beetje geluk



        ​​
        Attached Files
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Veel rot kan er nog niet zijn aangezien veel top er ook niet is, maar mss komt het door de lavamaal (sillicium) en de ambachtelijke wormencompost dat ze wat meer ressistent zijn? Zal nog niet te veel boffen..

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Eigenlijk is het voor de tijd van het jaar ook gewoon donders warm eh.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment

        #10
        Ik neem mijn woorden terug, rot kan wel ontstaan bij een minimale topvorming​​​​​​
        De in volle grond 'toprotresistente' California Hash plant heeft ervan en heb ze maar omgedaan en op zolder gehangen, uit voorzorg dat het niet al te veel verspreid en de andere planten aansteekt.. Maar wat wil ik halverwege november.

        Dat wordt halfrotte calyx op een stokje als stash, zeker na 14 dagen op een koude zolder
        Attached Files
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          En de here zag dat het goed was.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Hehe een keer met de ogen blinken teken dat het goed is

        #11
        Yes heb ik eindelijk toch nog iets te roken en nog wel een redelijk plukje ​​​​​​
        ​​​​​​
        Attached Files
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #12
          Nice work Rietslang! Kijk uit naar wat je 'hier' allemaal gaat schrijven na het roken
          Grow with the flow

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Hihih ik zeg nieks brakertje
        Bezig...
        X