Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue mystic outdoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blue mystic outdoor

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik heb blue mystic zaden bestel bij RQS.
    nu was ik van plan om deze komende zomer buiten te planten. Ik nam aan dat dit een autoflower is maar is dit ook zo?
    op internet vind ik er maar verdacht weinig informatie over.
    hopelijk kan iemand me wat meer duidelijkheid geven

    #2
    Staat meestal aangegeven als je de bestelling binnen krijgt toch?
    Anders zal de informatie zeker op de site staan waar je ze gekocht hebt.

    Comment


      #3
      De Blue Mystic van RQS is geen auto hoor.
      Zamnesia heeft wel een auto, maar momenteel niet leverbaar. Bij Wietzaadjes.nl idem.
      Nirvanashop.com heeft ‘m wel

      edit: de fem uitvoering is niet geschikt voor het noordelijk klimaat lees ik. Met de auto uitvoering zal dat wel wat beter zijn.
      Last edited by Pieremegoggel; 7 March 2021, 13:14.

      Comment


        #4
        De Blue mystic van RQS is overigens geen makkelijk plantje om hier buiten te kweken i.v.m. het klimaat hier, die niet gunstig is voor deze "strain"
        Hier info van RQS zelf:

        Outdoor zal de Blue Mystic het vooral erg goed doen in warme en zonnige klimaten. In de wat koudere noord-europese gebieden zal de gefeminiseerde Blue Mystic het lastig vinden om outdoor groot gebracht te worden aangezien ze veel direct zonlicht en warmte nodig heeft.

        https://www.royalqueenseeds.nl/gefem...ue-mistic.html

        Maar toch succes gewenst, en hopen op een lange warme zomer met veel zon.

        Comment


          #5
          Ze schijnen indeed te geil voor ons noorderklimaatje
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


            #6
            Dank voor de reacties.
            heb ze geemaild om de order te annuleren.
            op dutchheadshop.com heb ik een mystic auto gevonden. Stuk prijziger maar goed we gaan het meemaken

            Comment


              #7
              Zijn dat allemaal ervaringen die ik nu lees of lezen jullie dat op de interweb ?

              Het is gewoon een Blueberry - Northernlights kruising, die kun je volgens mij net zo goed buiten kweken als elk ander soortje van 8-9 weken bloei.
              Dat klimaatgezwam geldt voor Noord Noorwegen of groenland ofzo.

              RQS heeft ook de Royal Bluematic (in de reclame)
              Dat is de autoflower-versie van de Blue Mystic dus je had ook die ervoor in de plaats kunnen vragen.


              ** opgezocht : Noord Europa :
              • Scandinavie: Noorwegen, Zweden en Denemarken
              • Noordse landen: Scandinavie plus Finland, IJsland en de Faeroer
              • Baltische staten: Estland, Letland en Litouwen
              • Britse Eilanden: Verenigd Koninkrijk, Man, de Kanaaleilanden en Ierland
              Last edited by QnQ; 8 March 2021, 11:53.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Dit komt door de Thai invloeden las ik dat ze niet geschikt was voor ons buitenklimaat

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Dat zit in de Blueberry inderdaad maar dat wil dus zeggen dat geen enkele strain waar Blueberry in zit geschikt is ?
                Onzin volgens mij.
                En wat zijn Thai eigenschappen ?
                Het duurt lang voor ze in bloei gaan en de bloei duurt lang.
                Die eigenschappen zijn eruit geselecteerd volgens RQS want de bloeitijd is schijnbaar niet zo lang.

                *bovendien horen wij niet bij Noord Europa dus.

              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door Pieremegoggel View Post
              De Blue Mystic van RQS is geen auto hoor.
              Nirvanashop.com heeft ‘m wel
              Ja ik zat ook allemaal te wachten op die andere shops waar die niet voorradig is tot ik Nirvanashop tegenkwam.. flink in de aanbieding ook nog.
              Gaan we dit jaar ook 5 x doen, yeahh lekker stealthy


              Comment


                #9
                Als je op genetica zoekt en selecteert : De Blue Mystic van Nirvana is wel heel wat anders dan de Blue Mistic van RQS eh.....
                Mja..als je alleen op namen afgaat is het bijna hetzelfde op de 'i 'na.

                Leuk voorbeeldje van hoe zaadverkopers je proberen te fucken....verander gewoon een lettertje, niemand die het doorheeft, zolang ze op namen zoeken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  Ik lees het nu toevallig in S.T. Oner zen marijuana outdoor growers guide Q,
                  bij de Regional Varieties of Marijuana;
                  aankomend bij de Zuid-Oost soortjes, waar dus de Thai geilerds maar ook Vietnamees strains onder vallen:
                  Varieties like Thai or Vietnamese hebben kleine blaadjes en een lang groei, vooral bloeiseizoen nodig.
                  Delicate meisjes (als ik eerder aanhaalde) en lijken het echt goed te doen in eerder warmer klimaat.
                  Deze worden weinig hoopgevend succesvol opgebracht op Noordelijke oppervlak tenzij eerst binnen of in greenhouse startende.
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment

                  Bezig...
                  X