Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadje uit wiettop planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadje uit wiettop planten

    Korting op 420shop
    Ik heb bij mijn lokale shop een wietje gescoord.
    echter zat daar een zaadje in. Ben ik het zaadje nu aan het ontkiemen komt er al een mooi worteltje.
    Als ik deze in de grond duw krijg ik dan een mooi wietplantje met rookbare wiet?

    #2
    De kans op een hermafrodiet is erg groot.
    Er is ook nog kans dat het een man wordt, en er is kans op een vrouwtje.
    Procentueel ?
    Euh....70% kans op hermafrodiet, 15% kans op man en 15% kans op vrouw.....zoiets ongeveer?

    Als je een plantje wil kweken koop je beter een paar zaadjes, dan zit je niet voor niks op wiet te wachten.
    Vanaf half mei kun je buiten zaaien, dan heb je weinig kosten verder. Je hebt nog tijd genoeg.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Kan.. Maar er kan ook van alles mis gaan eh.
      Dat er een zaadje in de wiet zat kan bijvoorbeeld betekenen dat de moederplant herma was.
      Die genen zitten dan ook ik je zaadje, dat wil je niet.

      En nadat zo'n zaadje in de grond zit komt er natuurlijk ook nog het een en ander bij kijken om een beetje wiet te kweken.

      Wat voor soortje het is kan buiten ook nog veel uit maken.. Tenminste, wou je het buiten planten? Voor het raam? In een kweektent?
      Wat is je plan.

      Mijn advies, ga naar wietzaadjes.nl. Bestel wat autoflower zaadjes, en zet die ergens in mei in de tuin.

      Edit:- Q was mij voor.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        haha solly....ik was net bezig met wegzappen van het forum en toen kwam er een nieuwe post.
        Nou ben ik echt verder

      #4
      Ik heb autoflower zaadjes al
      besteld voor in de tuin.
      dit is meer een projectje voor de lol. Heb hem
      voor het raam staan

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Al bedacht hoe je 'm gaat verduisteren naar 12-12? Zal wel geen autoflower plantje zijn. Je hebt dus kans dat het pas in september ergens begint te bloeien.
        Buitenplanten in de volle grond kunnen zo 3 meter worden vanaf nu tot september.

      #5
      Ik ben vorig jaar ook zo begonnen. Ik heb veel geluk gehad. De mijne was een gezonde dame waar ik 70g van heb geoogst. Ik zou zeggen: gewoon planten. Als het niks wordt kan je hem zonder schuldgevoelens wegflikkeren.

      Comment

      Bezig...
      X