Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk is het bijna zover

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eindelijk is het bijna zover

    Korting op 420shop
    Hoi. Ik heb mijn inkopen gedaan. 1 wijziging van mijn benodigheden,wou growmix van plagron gebruiken maar was op. Verkoper van microfluo vertelde mij dat bac lavas soil goed was. Heb die genomen is die ind goed en te gebruiken met plagron terra voeding ?

    #2
    Om te beginnen: alles kan.
    Dat is eigenlijk het antwoord op je vraag.

    Bac Lava grond is bedoeld voor bio/organische kweek.
    De Plagron ALGA lijn (bio/org) dus, en niet voor de TERRA lijn (mineraal)

    (het is bijna zover ja, maar das geen goeie titel voor een topic)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Wat moet ik nu met 120l bac doen dan ? Ik ha kweken in een kas

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Gewoon gebruiken. Perfecte grond bedoeld voor Bio. Maar ik doe ook vaak spekjes op de
        vegetarische gerechten die ik kook. Dus maak je geen zorgen.

        Zoals Q al.zegt. Alles kan. Er zijn duizend richtlijnen en jij moet de jouwe vinden. Als blijkt dat die grond in combo met die voeding mega toppen produceeŕt die ook nog lekker is. Dan kweken we volgend jaar allemaal zo.

        In een kas. In potten dan? Want je zou ook die potgrond kunnen onderspitten en dan in luchtige volle.grond kweken. Dat lijkt me sowieso beter.
        Last edited by kelderkastje; 6 May 2021, 16:03. Reden: Vaut

      #4
      Hoi kelderkastje. Bedankt voor info en ga deze gebruiken. Ja in 11 l potten ga ik ze zetten. heb een klein, ventilatorke gekocht voor als het warme dagen zijn zonder wind. Dan hebben ze wat wind voor hun weerstand zou goed zijn had ik gehoord volgende week ga ik zaadjes in potten steken dan zou het weer warmer worden.

      Comment


        #5
        120 l bac ? hoop plantjes dan was een keer in een growshop en een gast met denk ik ze opa waren echt lang hun bus aan het laden vooral pk 13 14, ik vraag aan de eigenaar hebben hun ook een shop? zegt ie ; nee wel een kas
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • Kush belgium
          Kush belgium commented
          Editing a comment
          heb 6 autoflowers en nog 4 extra voor als die 6 niet allemaal ontkiemen
      Bezig...
      X