oogst early bud autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • levigreen
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 169

    #16
    Re: oogst early bud autoflower

    dan wil ik dat graag proberen maar ik heb er nog geen toegang voor

    Comment

    • levigreen
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 169

      #17
      Re: oogst early bud autoflower

      dan zal ik het hier wel moeten doen zeker -.- :p

      ik zou 3X early bud zaadjes willen ruilen liefst tegen AF

      Comment

      • melosma
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2011
        • 356

        #18
        Re: oogst early bud autoflower

        Oorspronkelijk geplaatst door levigreen
        jah ik weet niet hoe da moet betalen online als ik dat nu kon doen bij de levering dan zou dat goed gaan , en gewoone planten staan de ganse zomer , ruilen is ook een optie maar wie wil dat
        meesten kun je met een gewone overschrijving betalen hoor , het bedrijf zal zichzelf om jou privacy redenen niet duidelijk omschrijven op je afschrif of op de envelop
        uitgaand dat je 18 bent beheer je je eigen rekening en zullen je ouders ook niet zien wat je van je rekening haalt.

        overshrijven is btw zeer simpel online te doen als je dat kaartlezertje in de buurt hebt, zou je normaal pas gratis gekregen moeten hebbe .

        chrs
        --------------------------------------------
        Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
        ik voel me een geurillaboer

        Comment

        • Abel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 834

          #19
          Re: oogst early bud autoflower

          als je bestel bij duth headshop kan je met de postbode afrekenen

          Comment

          • levigreen
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 169

            #20
            Re: oogst early bud autoflower

            Oorspronkelijk geplaatst door melosma
            meesten kun je met een gewone overschrijving betalen hoor , het bedrijf zal zichzelf om jou privacy redenen niet duidelijk omschrijven op je afschrif of op de envelop
            uitgaand dat je 18 bent beheer je je eigen rekening en zullen je ouders ook niet zien wat je van je rekening haalt.

            overshrijven is btw zeer simpel online te doen als je dat kaartlezertje in de buurt hebt, zou je normaal pas gratis gekregen moeten hebbe .

            chrs
            ik denk dat ik niks op mn kaart heb xp ik ga nog naar school en de benzine is duur o.o

            Comment

            • melosma
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Feb 2011
              • 356

              #21
              Re: oogst early bud autoflower

              Oorspronkelijk geplaatst door levigreen
              ik denk dat ik niks op mn kaart heb xp ik ga nog naar school en de benzine is duur o.o
              Goh ja, je moet er iets voor over hebben,
              Het lijkt me dat je zeer snel wil zijn, een maandje of 2 geduld en je kan ze zo buitenzetten.
              En met de bus geraak je al een hele einde of de manier dat abel zei, gewoon met de post , als je ook geen cash hebt word het al helemaal moeilijk
              haha

              chrs
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

              Comment

              • levigreen
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 169

                #22
                Re: oogst early bud autoflower

                jawel cash heb ik wel :p maar misschien heb ik al iets gevonden

                Comment

                Bezig...