Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Normaal of bladprobleem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Normaal of bladprobleem?

    Korting op 420shop
    Plant: het gaat om een White widow autoflower, zit sinds 3-4 weken in de bloeifase.

    Probleem of normaal: de buitenste bladeren van de plant kleuren licht geel en krijgen licht bruine vlekken. Het is minder present naar mate je hoger in de plant kijkt. Bovenste bladeren zijn mooi groen, alsook de centrale bladeren (bladeren tegen de toppen/stammetje aan) >>> zie ook foto’s

    Ik vermoed dat de plant alle energie naar de toppen en bovenste bladerendak stuurt en daardoor minder prio geeft aan de onderste bladeren.

    Toch wil ik, als beginnend kweker, het even polsen bij jullie.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Geef je de plant voeding, welk substraat staan ze in(zit daar al voeding in voor --weken)?

    Comment


      #3
      Ik gebruik BioNova autoflower mix als voeding, verhouding 1:400mL, iedere keer als ik water geef. Substraat is Van Egmond Cocos potgrond. Zie foto voor voedingswaarden.

      Ik geef water als de bovenste laag potgrond uitgedroogd is, en dan ongeveer 400-600mL
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Toch jammer dat er dan weer geen overzichtofoto van de hele plant tussen staat.. Al die ingezoomde foto's op de bladeren zegt echt maar de helft .
        Maareh, ik zie volgens mij een gestrekte dame, met weinig blad. Zal niet heel veel wiet aan komen ben ik bang.
        Die witte stipjes lijkt wel op iets van vraat ofzo, maar lastig te zien.
        Volgende keer tijdens het opgroeien zorgen dat ze meer licht krijgen, daar zit vooral dikke winst zo te zien.
        Dat je onderste bladeren vergelen is opzich niet heel gek. Maar je plant heeft weinig blad om het op te vangen, dat is dan wel weer jammer.


        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


          #5
          Klopt! Met het ontkiemen is het een en het ander aan beginnersfouten gemaakt. Dit was mijn eerste keer. De tweede ronde is probleemloos ontkiemt en je merkt meteen dat die veel meer de breedte in schiet en sneller groeit.

          Dit keer ga ik dus ook het uren zonlicht optimaliseren. Bedankt voor jullie berichten!

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Is ook vrij logisch om ze zo veel mogelijk in de directe zon te zetten!!!
        Bezig...
        X