Luxeprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vdw1986
    Stoner
    Member
    • Sep 2020
    • 24

    #1

    Luxeprobleem

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Mijn plantjes groeien als kool en staan iets te dicht bij elkaar.
    Ik zit nu met een geweldig luxeprobleem:

    Had ergens gelezen dat hoe groter de planten worden hoe minder de potentie van de bloemen is.
    Is dit waar of toch niet?

    Zouden jullie deze boompjes terugtoppen of toch maar laten groeien?

    Raden jullie eventueel iets anders van training aan?

    Scroggen ga ik niet doen.

    VdW
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Had ergens gelezen dat hoe groter de planten worden hoe minder de potentie van de bloemen is.
    bullshit
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #3
      Stierenkak bedoelt hij.

      Probleem.is dat iedereen ongefilterd en ongenuanceerd dingen als waarheid poneert.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #4
        Ik zou ze helemaal terugsnoeien tot de 3e node. Of alles onder de 7e node wegsnoeien.
        Of een mooie verticale scrogg in dat hekwerk erachter.
        Of gewoon lekker niks doen en genieten van al het moois.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1831

          #5
          Dat gaan beste planten worden wel 3/4 meter?

          Comment

          • vdw1986
            Stoner
            Member
            • Sep 2020
            • 24

            #6
            Ja. Het is special queen #1 van royal queen seeds. In de omschrijving staat er dat ze tot 3 meter hoog kunnen komen...

            Had nu wel niet verwacht dat ze zo lekker gingen gaan aangezien dit nog maar mijn 2de ervaring met buitenwiet is.

            Scroggen vind ik te omslachtig. Ik probeer een beetje low profile te blijven dus al dat hekwerk in mijn moestuin zou toch iets te veel opvallen.

            Aan de andere kant gaan bomen van 3 meter dat natuurlijk ook doen

            Het is een luxeprobleem maar ik wil natuurlijk geen problemen met de buren

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Kan toch niks tippen aan de zon en de buiten he, had ze vorige ronde binnen , max 80 cm dacht ik. Toch een redelijke geur , mooie plant . Had ik wel een beetje herma in . Maar buiten geen stress of toch minder , komt goed !
          • Brandnetel
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2019
            • 781

            #7
            Drie meter hoog.... Dan ga je voor twee jaar wiet hebben

            Comment


            • BackYardPlant
              BackYardPlant commented
              Editing a comment
              ligt eraan hoeveel je rookt
          • vdw1986
            Stoner
            Member
            • Sep 2020
            • 24

            #8
            Maakt niet zoveel uit voor mij.
            ik geniet meer van het kweken op zich.

            Pure hobby eigenlijk. Tomaten vond ik iets te saai

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #9
              Gaan je buren leuk vinden en het gaat ruiken dus zien ze het niet dan ruiken ze het wel
              God was never on your side..

              Comment

              • Kunichika
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2019
                • 1890

                #10
                Is het een koophuis, anders heb je straks wellicht geen luxe meer.

                Comment

                • Gps
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 1988

                  #11
                  Ja ze staan te dicht op elkaar, maar ik zou dat meenemen voor volgend jaar.

                  Nu gewoon laten gaan.

                  Als je er eentje verplaatst, ben ik bang dat je bij allebei erg veel wortel schade veroorzaakt.

                  Waarschijnlijk ga je ook zien dat de planten zich wel iets aan passen aan de situatie.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  • Rreppellsteeltjam
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2018
                    • 1955

                    #12
                    Je zou de punten er uit kunnen knippen, je zou drastisch kunnen snoeien en dan iets van hekwerk gebruiken, opbinden en niet vlechten dan.

                    Comment

                    • vdw1986
                      Stoner
                      Member
                      • Sep 2020
                      • 24

                      #13
                      Ik laat ze gewoon gaan en zal hier en daar beetje bijsnoeien. Het zullen wel enkele mooie foto's worden.
                      Bedankt voor de tips, ik hou jullie op de hoogte

                      Comment

                      • vdw1986
                        Stoner
                        Member
                        • Sep 2020
                        • 24

                        #14
                        Grotere planten houden iets meer vocht op dus ik ga ze lollipoppen zodra ze in de 2de week bloei zijn zodat de doorstroom beter is.

                        Comment

                        • BackYardPlant
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2016
                          • 1260

                          #15
                          geen 3 meter hoog? Maak ze 3 meter breed
                          LST is je vriend

                          Comment

                          Bezig...