Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker. Hermafrodiet of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende kweker. Hermafrodiet of niet?

    Korting op 420shop
    Hey allemaal. Paar weken geleden is eindelijk m'n Hulkberry auto in de bloei gegaan. Ik bekijk hem net nog eens goed en denk met een hermafrodiet te maken te hebben. Volgens mij is het overduidelijk, maar toch maar even een vraag aan de experts.

    En nog een vraag. Wat met een hermafrodiet te doen? Ik zou hem kunnen afscheiden van de andere plantjes. Gaat ie dan zelf zaden produceren uiteindelijk? Heb ooit gehoord van iemand dat deze dan 100% feminized er uit komen? Of is dit gewoon onzin en moet ik dat ding zo snel mogelijk weg gooien?

    Thanks alvast.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Nope gewoon een vrouwtje

    Je ziet de preflowers die al wat verder ontwikkeld zijn aan voor balletjes maar dat zijn gewoon calyxen
    die haartjes die eruit steken zijn de stampers, enkel vrouwelijke bloemen hebben die
    Daar komt t stuifmeel van de heren op voor bevruchting

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
      Nope gewoon een vrouwtje

      Je ziet de preflowers die al wat verder ontwikkeld zijn aan voor balletjes maar dat zijn gewoon calyxen
      die haartjes die eruit steken zijn de stampers, enkel vrouwelijke bloemen hebben die
      Daar komt t stuifmeel van de heren op voor bevruchting
      Aaaaah top! Blij dat ik het nog even navraag want had hem al bijna in de GFT bak gegooid haha. Dan lijken die calyxen (afgezien van de stampers) wel verdomd veel op die balletjes zeg!
      thanks voor de hulp

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Het verschil is toch vrij duidelijk te zien haha
    Bezig...
    X