Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower nog niet in bloei na 10 weken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower nog niet in bloei na 10 weken

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Heb nu al zo'n 10 weken een autoflower Blue Amnesia XXL in een pot staan en ze blijft maar groeien. Ik heb 4 andere autoflowers (andere soorten ook) die al tegen het einde van hun bloei zitten. Het zaadje van de autoflower is trouwens uit een autoflower van vorig jaar komen zetten. Dat was gewoon een vrouwtje die aan t eind toch een zaadje had gemaakt. Deze wil nu dus niet bloeien, zou het daarmee te maken kunnen hebben?

    ​​​

    #2
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Was vorig jaar begonnen met zelf buiten kweken dus weet er nauwelijks wat van af.
      ​​​​​​Maar het wordt dan dus geen autoflower? Ja er viel na het oogsten en drogen ineens een zaadje uit zetten vorig jaar. Dacht ergens gelezen te hebben dat je dan 100% een autoflower uit een autoflower krijgt maar dat is dus niet zo. Het is wel een vrouwtje voorlopig. Dan wordt het gewoon een kwestie van wachten denk ik...

      Comment


        #4
        Precies, goed in de gaten houden als de plant gaat bloeien of ie ballen aanmaakt.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Als t slechts 1 zaadje was en die niet auto is maar de moeder wel, kan die van hennep stuifmeel zijn dat stuifmeel kan ver vliegen op de wind Dan is t photoperiod x autoflower
          autoflower is reccesief, auto x auto = auto maar auto x photo = photo die auto-genen draagt

          Als ie niet auto is ist wss geen zelfbevruchting
          Goeie nieuws is dat t wss geen Herma is (hoewel die kans er altijd is met femzaad als moeder)
          Slechte nieuws is dat de thc cbd waarde onvoorspelbaar is en teleurstellend kan zijn

          Comment


            #6
            Mijn Dinafem auto’s groeiden ook 13 weken, daarna kwam alsnog de bloei. Er kwam wel 150g droog af van 1 plant…. Na 6 maanden…
            Geen autoflowers meer voor mij…

            Comment


            • Italbri
              Italbri commented
              Editing a comment
              Wat was de pot maat?

            • MankeNelis
              MankeNelis commented
              Editing a comment
              Hydro, 32l.

            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
            Als t slechts 1 zaadje was en die niet auto is maar de moeder wel, kan die van hennep stuifmeel zijn dat stuifmeel kan ver vliegen op de wind Dan is t photoperiod x autoflower
            autoflower is reccesief, auto x auto = auto maar auto x photo = photo die auto-genen draagt

            Als ie niet auto is ist wss geen zelfbevruchting
            Goeie nieuws is dat t wss geen Herma is (hoewel die kans er altijd is met femzaad als moeder)
            Slechte nieuws is dat de thc cbd waarde onvoorspelbaar is en teleurstellend kan zijn
            Ik heb geen idee wat het nu is haha. De moeder was een autoflower waar ik tijden het knippen ineens 1 zaadje uit haalde. Ik las ergens dat dit een soort stressreactie aan het einde van de bloeiperiode kan zijn, dat ze dan ineens mannelijke hormonen aanmaakt en zichzelf soort van bevrucht.

            ​​​​​​Deze heb ik nu dus weer gepland en nog steeds niet in de bloei. Ik zie ook geen mannelijke eigenschappen aan de plant.

            Volgens mij zie ik nu de eerste bloeihaartjes, dus dat heeft dan wel ff 12 weken geduurd. Ben benieuwd wat het wordt uiteindelijk!

            Comment


              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door MankeNelis View Post
              Mijn Dinafem auto’s groeiden ook 13 weken, daarna kwam alsnog de bloei. Er kwam wel 150g droog af van 1 plant…. Na 6 maanden…
              Geen autoflowers meer voor mij…

              Comment

              Bezig...
              X