Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Amnesia Haze autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x Amnesia Haze autoflower

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 15 photos.
    Last edited by Monthoom; 18 August 2021, 09:24.

    #2
    AFjes kunnen dat hebben naar het einde toe.

    Focus op de toppen.

    AFjes hebben geen 12/12 nodig maar juist zoveel mogelijk uren licht. Dat helpt.

    Comment


    • Monthoom
      Monthoom commented
      Editing a comment
      Bedankt voor je snelle reactie. Het is dus niet heel erg dat er vergeeld blad in komt. Is het een idee om de gele bladeren weg te knippen? Of hebben de AF deze stoffen uit het blad huist nodig. Ik zal haar voortaan meer licht uren geven.

    #3
    De potgrond is nog vrij nat en kon maar een liter bij geven,
    Les #1 : Als de grond nat is, geef je geen water !!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Monthoom
      Monthoom commented
      Editing a comment
      Ik had met mijn vinger de grond gecheckt, en voelde droog aan. De pot voelde ook niet heel zwaar aan (dacht ik). Dus dacht ik geef wat bij maar al snel liep het water onder de pot uit

    #4
    Bij opgedroogde grond loopt je water er evensnel terug uit hoor. Blijven wegen en proberen! Geel of beschadigd blad laten hangen ! En ph zal denkelijk wel te groot in verschil zijn tss kraan en regenwater... nuja ze staat er mooi bij vind ik , succes verder!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Monthoom
      Monthoom commented
      Editing a comment
      Zou het nog rendabel zijn om een PH-Meter en/of PH -/+. Aan te schaffen voor deze dame, of is ze al te ver heen om hier nog resultaat uit te halen?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik zou geen aanschaffen maar proberen enkel regenwater ofwel enkel stadswater. Ik zou opteren voor het regenwater. En ze is zeker nog mooi, er komt vast wel iets vanaf. Ik heb een ph van 7 stadswater en met voeding erbij 6.5 , hoef ik nooit meer te meten...vorige woonst was de ph8.3 dus veel te hoog . Regenwater is het beste en hoef je niet te meten...

    #5
    Dan laat ik de pH meter voor nu achterwegen, er valt regen genoeg de komende dagen (helaas). En kan ik vers regen water schenken aan haar.
    ik hoop wel op wat zonnige dagen, sommige toppen beginnen al melk achting van kleur te worden.

    Comment


      #6
      Even een kleine foto update, nu 4 dagen verder. De herfst lijkt zich flink door te zetten in de plant. Zal ik er dan naast zitten omtrent de aantal weken bloei? En zit hij niet in week 4 maar in week 6 oid. De plant begint wel meer te ruiken inmiddels.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Stikstoftekortje dan mss? Was gewend van bloedmeel te krijjgen he. Melasse of sugar royal verhelpen de nood aan N begin bloei. Ben ik niet zeker hoor. Maar als dat geel blad blijft verder zetten denk ik toch zo voorlopig...

      #7
      Ik ga vanmiddag is even kijken voor sugar royal. Zodat ze dat bij haar volgende waterbeurt kan Krijgen. Ik denk ook dat het een beetje voeding tekort is. Het bloed en beendermeel zijn in vorm van kleine korrels, ik denk dat de afgifte voor nu te traag is?

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Al eigenlijk meer gezien dat het een blokkade was met korrels bijvoeden . Ik ben wel van niks zeker , en die sugar is misschien niet de oplossing ook he .

      #8
      Ik denk ook dat het meer een blokkade is? Al gaat het nog wel steeds om het oudere blad dat geel wordt. Ik heb het idee dat het ook aardig opschiet met de bloei. Het zou Haze moeten zijn. Maar begin op sommige plekken al best wat oker kleurige haartjes te voorschijn komen terwijl de plant pas maximaal 5 weken in de bloei staat. Ze ruikt wel een beetje naar citrus .

      Voor nu heb ik wat bloedmeel toegevoegd, en heb haar water gegeven.
      Attached Files
      Last edited by Monthoom; 26 August 2021, 14:34.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Lemon haze misschien , lekker ! Ja ik weet het niet . Enkele dagen bekijken zeker of het verdergaat of niet ? Oker haartjes kunnen al na 2 weken komen , of door er over te wrijven e.d.

      #9
      Misschien met het verplaatsen van de plant dat ik de top geraakt heb. De zon wil ook al niet mee werken deze zomer, dat doet haar ook al geen goed.

      Comment


        #10
        Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat ik een grote "made" in de pot had zitten. Hij was enorm groot. Volgens mij is het iets in de richting van een meikever of iets wat onder het gras leeft? Heeft iemand de naam van die beestje? Ik zou er graag meer over willen weten. Hij zag er indrukwekkend uit en vreet werkelijk de aarde en tast de wortels aan.


        Het plantje moet nog wel even denk ik? Er komen wel steeds meer amber kleurige haren te voorschijn en zwellen haar toppen op en ze ruikt werkelijk heerlijk. Maar volgens mij zie ik nog geen melk of amber kleurige trichomen door mijn 40x microscoopje en daarom denk ik dat ze nog wel even mag staan. Ze staat in de 6e week van haar bloei periode.
        Attached Files
        Last edited by Monthoom; 6 September 2021, 19:34.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ik denk een engerling, eet graswortels inderdaad , zal waarschijnlijk wel andere eten ook. Niet terug in het gras smijten ...

        #11
        Hij lijkt inderdaad veel op de Engerling . Weet jij of er dan meerdere in de pot kunnen zitten. Of dat het misschien toeval is dat hij er terecht is gekomen. Misschien dat het plantje daarom zo vergeeld? Hij tast de wortels natuurlijk ook aan.
        ik denk dat ik nog z'n 3 weken moet, maar er zitten amper nog groot blad aan haar.
        Last edited by Monthoom; 8 September 2021, 18:36. Reden: Eenlinger/Engerling

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Engerling, een eenlinger is niet echt een bestaand woord
          Wes zat helemaal goed.

          Een engerling is de larve van een kever die tot de familie bladsprietkevers behoort. De meest bekende is de larve van de meikever, maar ook de larven van de junikever, de Johanneskever en de neushoornkever worden engerlingen genoemd, naast die van veel andere soorten. (Wikipedia)

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Zal waarschijnlijk maar 1 zijn, mss door een vogel laten vallen kan ook. Toeval kan .

        #12
        Dat zou heel goed kunnen, vorige week had ik wel een koolmeesje in de plant zitten. Ik moest er wel om lachen. De veertjes zaten aan de top geplakt. Maar nu je het zo zegt zou die vogel hem wel eens in de pot achter gelaten hebben.


        Comment


          #13
          Vandaag even naar mijn plantje gekeken.
          het lijkt erop of de toppen aan de uiteinden van de takken minder hard beginnen te gaan en de topjes midden op de takken veel nieuwe witte pruikjes aanmaken. Vele haren zijn al aan het kleuren en begin melk achting trichomen te door mijn kleine scoopje te zien. Volgens mij zie ik nergens nog amber kleurige trichnomen.
          de plant zelf gaat wel hard achteruit. Inmiddels zit amper nog een groot blad aan de plant. (Waardoor de kleine topjes nu meer licht hebben en meer gaan bloeien? ) Maar heel vitaal komt ze niet meer over.
          ik heb alsnog kunnen achterhalen waar de zaden vandaan kwamen, het was immers al 2 jaar terug dat ik de zaden kocht. Nu weet ik dat ze minimaal 11 weken moeten bloeien?
          Attached Files
          Last edited by Monthoom; 17 September 2021, 12:33.

          Comment


            #14
            Ik heb het idee dat ze aan haar laatste periode van de bloei is aan gekomen. De vergeling van de bladeren zet flink door. Als het zo door gaat hoef ik straks amper blad te knippen. Ook de bmoeiharen zijn nagenoeg allemaal al verkleurd .aar bespeur nog geen amber kleurige trichomen? Misschien dat iemand ze wel ziet op de foto?
            Attached Files

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Minstens 10-40x zoom om trichjes te checken . Ziet er al goed uit, maar als je echt amber wilt ga je er moeten op wachten . Zo kun je ze niet bekijken echt nog meer zoom nodig.

            #15
            Gisteren besloten om de plant om te halen, er zat geen blaadje meer aan. Ze heeft 9,5 week gebloeid en was milkey met enkele amber kleurige trichomen.
            ze hangt nu te drogen in een hok waar het gemiddeld 60% luchtvochtigheid hangt. Ik vraag mij af of dat niet net te hoog is om te drogen, wel staat de afvoer aan.

            na het omhalen heb ik de pot omgekeerd omdat ik benieuwd was naar de wortels. Hierbij 13 engerlingen in de pot gevonden. Hoe zou dit komen?
            Attached Files
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Gaat gewoon beetje langer moeten drogen maar is niet erg 60 %. 13 van die beestjes. Kweniet , pot int gras gestaan?
          Bezig...
          X