Kas op balkon

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AlfredJKwak
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 63

    #1

    Kas op balkon

    Korting op 420shop
    Ik heb een kasje van 39x 76x Hoogte 100 gekocht.
    Deze wil ik op mn balkon zetten en 2 autoflowers erin.
    Probleem is dat er pas zonlicht is rond 2 uur tot in de avond.
    Is dat wel te doen? Gaan ze op deze manier niet uitschieten?

    Bye
    Last edited by AlfredJKwak; 24 March 2011, 12:09.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Kas op balkon

    Zou moeten kunnen maar optimaal is anders.

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #3
      Re: Kas op balkon

      Als het zonlicht vandaag pas tegen 2 uur het balkon bereikt, zal dat over 1 of 2 maanden al veel eerder zijn door de draaiing van de aarde. Ik denk dat het opzich prima te doen is. Mocht het nou om bepaalde redenen (zoals architectuur) anders zijn, dan verwacht ik dat de plant wat kleiner blijft en minder bloemvorming heeft door de vermindering van fotosyntese. Ook zal het THC percentage waarschijnlijk omlaag gaan. Dit kan overigens gecompenseert worden door de extra warmte in de kas, en andere klimaatcontrole middelen. Zo kan je er voor de groeiperiode bijvoorbeeld in de "donkere uren" een TL-lamp bij hangen.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Kas op balkon

        Ik denk dat het wel te doen is met die AF's.. ze hoeven ook niet de gehele dag in direct zonlicht staan.
        't Is en blijft onkruid.....

        Comment

        • AlfredJKwak
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2010
          • 63

          #5
          Re: Kas op balkon

          Ben blij om dat te horen, bedankt IIG.

          Groet

          Comment

          Bezig...