Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PK booster in de volle grond?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PK booster in de volle grond?

    Korting op 420shop
    Hoi, ik ben benieuwd of hetzin heeft om planten in de volle grond bloeivoeding te geven, ik zou zodirect naar het tuincentrum kunnen gaan.

    #2
    Ligt er maar net aan hoe rijk jouw grond is en hoe groot je planten zijn en of je mineraal of biologisch gaat geven

    In volle grond heb je grote kans dat ze voeding krijgen dankzij het aanwezige bodemleven wat je met minerale voeding juist kapot kan maken dus t zou in sommige gevallen zelfs schadelijk en overbodig kunnen zijn
    In andere gevallen zal je er een mooiere plant van krijgen, al zal je een groot gedeelte laten wegspoelen/in de grond laten zakken



    zonder foto's kan niemand accuraat wat nuttigs zeggen

    Comment


      #3
      Test het uit en vertel het ons. De helft met en de helft zonder.

      Comment


        #4
        Ik heb bij intratuin een pak beendermeel voor de fosfor en een pak vinassekali voor het kalium gekocht, dir wat ruim rondom de planten ingeharkt, en nog wat van dit spul met water in een gieter rondom de planten gegoten, en nog een gieter water erachteraan.
        Dat van 1 met en 1 zonder.daar heb ik ook over gedacht, maar ze staan samen in 1 hoekje, en ook zijn ze nogal verschillend in bloeiontwikkeling.dus het zal lastig zijn ze met elkaar te vergelijken..

        Comment

        Bezig...
        X