Kan iemand mij wat tips geven?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • djdj
    Retired
    • Mar 2011
    • 1

    #1

    Kan iemand mij wat tips geven?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben helemaal nieuw in het wiet kweken en had nog een paar vragen.
    Ik wil 15 Mei beginnen met planten. maar vroeg me af welke voeding ik het beste kan gebruiken en waar ik dit kan halen? Ook in welke hoeveelheden in ze voeding en water moet geven.

    Ik wil graag Snow ryder autoflowering gaan planten buiten.

    Alvast bedankt.
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #2
    Re: Kan iemand mij wat tips geven?

    je wou een tip stop met blowen (grapje) ik gebruik zelf canna maar er is zoveel keus

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Kan iemand mij wat tips geven?

      Ik wil graag Snow ryder autoflowering gaan planten buiten.
      zoon autoflower vind buiten zelf genoeg voeding in de volle grond, laat maar gaan komt wel goed.

      Comment

      • fender
        Retired
        • Nov 2010
        • 375

        #4
        Re: Kan iemand mij wat tips geven?

        In een growshop hebben ze een compleet arsenaal aan verschillende voedingen. Meestal zijn er ook verschillende voedingen voor verschillende omstandigheden en groei/bloeifases.
        Ik zelf ben altijd erg tevreden over Plagron. Maar ik denk dat ze in de growshop het beste kunnen vertellen wat goed bij jou planten past.

        Comment

        • RickMaat89
          Retired
          • Apr 2011
          • 1

          #5
          Re: Kan iemand mij wat tips geven?

          Hallo, ik heb 2 zaadjes besteld, purple power en himalaya gold.

          De purple power is nog bezig met ontkiemen, ivm het te laat leveren. De himalaya gold daarintegen is al ontkiemd en aan het groeien (in cocos grond)

          Nu is mijn vraag of cocos voldoende voeding bied, of dat ik extra voeding moet halen, en zo ja, welke wordt er dan geadviseerd?

          Hier is de himalaya: http://img849.imageshack.us/i/p1010228x.jpg/

          Comment

          • fender
            Retired
            • Nov 2010
            • 375

            #6
            Re: Kan iemand mij wat tips geven?

            Ja dat bied wel voldoende voeding. Zeker voor zulke jonge plantjes.
            Het kan zijn dat je na 5 weken ongeveer wel bij moet voeden.

            Comment

            • joekie
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Apr 2008
              • 486

              #7
              Re: Kan iemand mij wat tips geven?

              heeft cocos juist niet heel weinig voeding ? of zit ik er heel erg naast?
              sigpic

              Comment

              • fender
                Retired
                • Nov 2010
                • 375

                #8
                Re: Kan iemand mij wat tips geven?

                Als ik op cocos kweek geef ik voeding aan de hand van hoe de plant eruit ziet.
                Dit doe ik overigens bij iedere vorm van kweken. Maar cocos heeft naar mijn idee niet veel meer voeding nodig dan andere kweekmedia.

                Comment

                • Nik
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 2207

                  #9
                  Re: Kan iemand mij wat tips geven?

                  Ik gebruik de coco's van atami en voed al na 1week...
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Kan iemand mij wat tips geven?

                    Deze post is van 2011
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...