Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatste 3 weken afbloeien in de schaduw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laatste 3 weken afbloeien in de schaduw

    Korting op 420shop
    Beste JD'ers, ik zit met een White Widow die nog 3 tot 4 weken zou moeten zien te overleven, zit namelijk met het probleem dat werkmannen die ze gezien hebben vorige week de hoofdtop meegenomen hebben in mijn afwezigheid, juist voor ze klaar waren, heb ze nog drinken gegeven die dag...stel je voor! Wegens een nieuwe woonst heb ik 3 planten op alle 3 de uithoeken van de tuin geplant om te zien hoe het daar bevalt in het najaar qua licht met zicht op de buitenseizoen 2022 waar ze het best staan.
    Deze WW krijgt ondertussen maar 1u rechtstreeks licht +- om 10u30, 1u30 licht tussen de bladeren door en 's avonds vanaf 17u tot zonsondergang wat niet veel voorvalt de laatste 4 dagen en elke dag vermindert het.

    Kunnen deze topjes nog zwellen de komende 3 weken met zo weinig rechtstreeks licht of wordt het gegarandeerd een gevecht met rot eind Oktober als de volgende storm zich aanmeldt , dit allemaal in mijn achterhoofd wat als ze om de rest komen... Nu oogsten is gegarandeerd slappe wiet en 50% aan gewicht weg.

    IMG_20211013_132603.jpg

    Premature top

    IMG_20211013_132423.jpg

    De haartjes zijn bijna allemaal bruin geworden van overmatige regen in combinatie met niet veel licht, toppen blijven nat tot het licht er is.
    Iets zegt mij dat ik ze moet laten staan, er is al 1 week voorbij sinds het voorval en het was n 1 dag contractor, niemand anders kon ze zien. Graag advies, thx!

    IMG_20211010_104945.jpg

    #2
    Plant is gewend aan zn plaats.
    Niet paniekeren om niks, gewoon laten staan en die werkmannen opzoeken en een rekening van 30euro geven.
    Anders z'n baas bellen dat hij iets ontvreemd heeft uit je tuin.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Snoeptopje al geprobeerd ? Wie weet zit er toch al potentie in ? Idd ze durven nogal zeg, jammer verhaal .
      Ganja always does the trick.

      Comment

      Bezig...
      X