Kweken in de winter

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #1

    Kweken in de winter

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met kweektunnel in de winter
    met autoflower
    overdag meet ik met de zon er op ca 35 graden
    grond ca13 graden
    geen verwarming
    graag hulp
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2506

    #2
    Te weinig zonlicht om iets moois mee te doen denk ik. Nog nooit geprobeerd maar zelfs september oktober al te laat om goed te groeien is mijn vermoeden.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment

    • Corleone1933
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2020
      • 916

      #3
      Veels te koud en vochtig in de nacht, te hoge temp verschillen.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment

      • Gps
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 1988

        #4
        Je kan het altijd proberen, maar wat de twee boven mij al zeiden, het is nu te koud en vooral te vochtig.
        Die vochtigheid is een groter probleem als de te lage temperatuur.
        En dan is het een autoflower die ook nog te weinig licht krijgt. Dus in het zeer onwaarschijnlijke geval dat het al lukt zal de opbrengst zeer gering zijn.

        In deze tijd van het jaar is alleen binnen onder een lamp een optie.
        Lets not criticize but legalize

        Comment

        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #5
          Niet proberen heeft geen zin, komt beter nog wat psilos zoeken, voordat echt gaat vriezen haha

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Beter start je een eigen topic met je vragen.

            Natuurlijk kan het wel, maar veel resultaat moet je niet verwachten met 8 uur licht in december en januari.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...