Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei tijd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei tijd

    Korting op 420shop
    Heeey,

    Ik heb een vraag over de bloei van de plant

    wanneer gaat de bloei beginnen toch in deze maand (augustus) ?
    want dan weet ik wanneer ik me bloei voeding kan gaan geven

    Ik hoop op snel andwoord
    Bedankt alvast


    #2
    Re: Bloei tijd

    Je plant zal inderdaad zijn bloei starten in augustus, je kan je bloei voeding al meegeven nu. Maar overdaad schaadt dus hou je aan de voor geschreven instructies .

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Bloei tijd

      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      Je plant zal inderdaad zijn bloei starten in augustus, je kan je bloei voeding al meegeven nu. Maar overdaad schaadt dus hou je aan de voor geschreven instructies .

      Grtz
      Jaaah dat heb ik gelezen maar ik heb nog een vraag want ik geef nu nog groei voeding
      kan ik groeivoeding en bloeivoeding tegelijk geven of moet ik nu stoppen met de groeivoeding

      Comment


        #4
        Re: Bloei tijd

        Welke voeding lijn werk je ? Normaal geef je de standaard groei voeding gedurende heel de teelt periode mee en vul je tijdens de bloei aan met een pk 13-14 of bloei stimulator.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Bloei tijd

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          Welke voeding lijn werk je ? Normaal geef je de standaard groei voeding gedurende heel de teelt periode mee en vul je tijdens de bloei aan met een pk 13-14 of bloei stimulator.

          Grtz
          Ik weet niet wat je bedoelt met een voeding lijn dit is namelijk de eerste keer dat ik wiet kweek en ik doe gwn maar wat
          en ik snap ook niet pk 13-14 of bloei stimulator wat is dat ??

          ik heb gwn een fles met groeivoeding
          en een fles met bloei voeding

          Comment

          Bezig...
          X