klein probleempje over 15 mei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • blower14
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2009
    • 31

    #1

    klein probleempje over 15 mei

    Korting op 420shop
    kan ik me planten ook al voor 15 mei in de grond zetten want ik moet op vakantie met me ouder van 14 mei tot 21 mei
    ik gah wel voorkweken maar als ik zwe buiten zet wil ik ze niet een week alleen moeten laten of kan dat wel


    alvast bedankt
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: klein probleempje over 15 mei

    Eerder kan best en in de volle grond redden ze zichzelf....

    Comment

    • Prutser
      Retired
      • Dec 2008
      • 622

      #3
      Re: klein probleempje over 15 mei

      Ik had een plaats gebrek in m'n kast en heb een plant 2 maanden geleden eens voor de lol al in volle grond gezet...die heeft dan ook 2 maanden stil gestaan...maar is niet in bloei gekomen, wat ik wel verwacht had eigenlijk, ze is deze week vol op gaan groeien en nieuwe bladeren ontwikkelen

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: klein probleempje over 15 mei

        Zaden maken de eerste vorstbestendige weed pruts .

        Wel leuk he dat onkruid.

        grz amnees.

        Comment

        • Prutser
          Retired
          • Dec 2008
          • 622

          #5
          Re: klein probleempje over 15 mei

          Het leukste onkruid dat ken

          Comment

          Bezig...