hey "gele bladeren"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thijske
    Retired
    • Aug 2008
    • 1

    #1

    hey "gele bladeren"

    Korting op 420shop
    ik heb mijn wiet planten nu al een tijdje ze zijn nu ong 1.70 vanaf de grond maar bij sommige wietplanten zie ik dat er gele / bruine bladeren komen.

    wat wil dit zeggen?
    ze staan wel buiten btw
    en niet alleen van onderen komen er gele / bruine bladeren maar ook bij sommige stukjes midden in de plant.
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: hey "gele bladeren"

    Graag een foto, dan kunnen sommige je meestal wel een oplossing geven.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: hey "gele bladeren"

      Geef je voeding?
      verschroempelen de bladeren?

      Een foto zou idd handig zijn

      Peace

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #4
        Re: hey "gele bladeren"

        ik heb zelf ook hier en daar wel eens een geel blad en geef ze de juiste hoeveelheid voeding. wissel het ook af met gewoon water. ik denk zelf dat mijn planten er verder gezond uit zien en volgens mij is het ook wel normaal dat er eens een blad af sterft.

        Comment

        Bezig...