Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips voor een buitenplant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tips voor een buitenplant

Korting op 420shop
    Hee,

Ik ben hier nieuw, en heb al een tijdje rondgekeken op het forum en al veel informatie gevonden. Binnenkort als het de tijd er voor is, rond half-mei ongeveer wil ik een paar plantjes in de tuin. Het gaat natuurlijk dan om een buitenplant, een stuk of 2-3. Ik doe dit voor de eerste keer, dus ik wil daarom graag wat tips.
    Om te beginnen, waarschijnlijk krijg ik een stekje dat in een kubusvormig ding zit (vraag me niet hoe zoiets heet xD) en die wil ik uit eindelijk in de tuin hebben, in een grote spacieton (dus niet in de grond)

Maar wat is de beste grond ervoor? Is alleen potgrond met compost een goeie combinatie? En naast ons is een manege, daar kunnen we wel paardenmest van halen, maar is alleen dat een goede voeding voor de wietplant? Als dat alleen niet goed is, wil ik wel overwegen om plagron aan te schaffen maar als het alleen met paardenmest ook kan, doe ik dat liever. En in welke periode is het het beste om plagron te geven? En wanneer en hoeveel water hebben ze per plant nodig? Wanneer kun je het stekje het beste overpotten?

Graag hoor ik verder nog wat tips zodat ik direct weet wat een goeie verzorging is voor de plantjes. Ik begin dan wel voor de eerste keer, maar ik wil het ook in een keer goed doen.

Gr redeyes
    Last edited by Redeyes; 14 April 2011, 23:36.

Re: Tips voor een buitenplant

Welkom op dit forum. Alle vragen die je stelt zijn op dit forum al ruimschoots aan de orde geweest. Ik stel voor dat je de zoekfunctie gebruikt om het antwoord op de gestelde vragen te vinden.
    Verder succes met je kweek. Terzijde: wat jij "spacieton" noemt heet speciekuip.

Comment

Bezig...
    X