Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant te lang!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plant te lang!

    Korting op 420shop
    helleuw iedereen, kzit met een probleempje mijn plant is te lang! Hoe kan ik zoiets voorkomen? Ik zet dit topic ook in de binnenkweek want ik kweek in een serre...



    , Michiel
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Re: plant te lang!

    Is hij nu al te lang? Dan valt er weinig te doen dan hem te buigen ofzo (wat stress op kan leveren). Je had 'm moeten toppen, toen je verwachtte dat hij te lang werd
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: plant te lang!

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
      Is hij nu al te lang? Dan valt er weinig te doen dan hem te buigen ofzo (wat stress op kan leveren). Je had 'm moeten toppen, toen je verwachtte dat hij te lang werd

      Ja dat vraag ik me dus ook af wat betekent dat nu eigenlijk, toppen? Iedereen praat ermaar over maar ik kon er geen uitleg over vinden op het forum


      , Michiel
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #4
        Re: plant te lang!

        Toppen.

        De hoofdtop/groeischeut (waar de nieuwe bladeren uitgroeien) afknippen/pitsen zodat je 2 hoofdtoppen krijgt.





        Hier zie je het goed, de hoofdtop is dus afgeknipt, de 2 zijscheuten worden dan 2 Hoofdtoppen die verder groeien.


        Peace

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: plant te lang!

            ok thanks ashdra zalk proberen


            , Michiel
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment


              #7
              Re: plant te lang!

              yo! succes!!

              Comment


                #8
                is het ook geen optie als hij in een pot zit van hem te verpotten en schuin in de pot te zetten?

                mvg

                Comment


                  #9
                  Nee, want dan groeit de plant automatisch terug richting de zon, dat haalt niet zoveel uit.

                  Beste manier om ze klein te houden is uit te toppen, zoals Smokey hierboven al illustreerde.

                  Greetz

                  Comment

                  Bezig...
                  X