stekje in de volle zon.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BasM
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2011
    • 29

    #1

    stekje in de volle zon.

    Korting op 420shop
    ik heb net een toekomstig stekje(dus nog zonder wortels) in een potje gedaan. Hij staat nu in de volle zon, kan dat kwaad?

    MVG.

    BasM
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: stekje in de volle zon.

    hogere overlevingskans door de LV hoog (zeg maar maximaal) te houden Bas, wel elke dag effe luchten, en vanaf 5-7dagen de LV langzaam wat laten zakken.

    LV=luchtvochtigheid..
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: stekje in de volle zon.

      Nee een stekje zonder wortels zet je niet in de volle zon doe maar schaduw
      God was never on your side..

      Comment

      • BasM
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2011
        • 29

        #4
        Re: stekje in de volle zon.

        thanks!

        Comment

        • Keza
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 296

          #5
          Re: stekje in de volle zon.

          ik zou de volle zon ook niet doen,
          plastiek zakje eroverheen doen met een paar lucht gaatjes
          en in de schaduw houden ja

          Greetz
          Long time ago, Back on track.

          Comment

          Bezig...