Eerste keer kweken, amnesia

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedfever
    Retired
    • Apr 2011
    • 8

    #1

    Eerste keer kweken, amnesia

    Korting op 420shop
    Ik ben bezig met het laten ontkiemen van amnesia zaadjes. Ik heb deze gekocht en ben mezelf pas ater gaan inlezen. Ik heb nu gelezen dat amnesia een langere bloeiperiode nodig heeft. Is dit daarom ook een moelijkere plant en is de kans dat het mislukt nu groter?
  • levigreen
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 169

    #2
    Re: Eerste keer kweken, amnesia

    leuk een amnesia kweekje ik ga je volgen =D veel sucses !

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #3
      Re: Eerste keer kweken, amnesia

      Amnesia is een laatbloeier: buiten zal die ergens in november rijp zijn. Dus de kans dat je amnesia voordien het loodje legt wegens budrot is levensgroot. Misschien voor alle zekerheid vroegbloeiers of automatics er bij zetten? Als de amnesia sneuvelt heb je in ieder geval nog een oogst van de andere planten.
      Last edited by Xtreme; 21 April 2011, 15:00.

      Comment

      Bezig...