Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

juiste potten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    juiste potten?

    Korting op 420shop
    Hallo mijn naam is smokie jonko,

    Ik heb sinds 2 weken 5 stekjes die ik op het balkon en in de vensterbanken kweek en later guerilla uit wil zetten
    Door gebrek aan juiste potten heb ik 3 stekjes in 1 bak gezet en omdat ik geen kweekervaring heb weet ik niet of dit wel zo verstandig was.
    Ik heb een paar fotos erbij zodat jullie het kunnen zien, in de gele emmer is gewoon 1 plant en in de witte bak zijn er 3.
    de eerste foto is toen ik ze net zon 4 a 5 dagen had

    sorry foutje de derde foto is van toen ik ze net had

    Groetjes Smokie Jonko
    Attached Files
    Last edited by SirSmokeAllot; 27 April 2011, 10:44.

    #2
    Re: juiste potten?

    Beste smokey jonko,

    Vragen kunnen gesteld worden in het subforum buitenkweek. Daar is een aparte sectie voorzien voor vragen en allerhande. Gelieve er altijd aandachtig op te zijn te posten in het juiste subforum. Op die manier zul je ook veel sneller en duidelijker antwoord krijgen op je vragen.
    Ook bevat het forum heel wat info die je door gericht zoeken en lezen een hele stap vooruit kunnen helpen.
    Bij deze heb ik je draadje verhuist van de leden introductie naar de sectie: vragen buitenkweken.

    Gelieve ook niet te double posten en voor wijzigingen aan een gemaakte post de "bewerk bericht" functie te gebruiken (rechts onderaan je post).

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: juiste potten?

      elke plant ze eigen pot.anders raken de wortels beschadigd bij het overpotten.

      Comment


        #4
        Re: juiste potten?

        oke maar ivm met zonlicht dan zal het niet de groei gaan minderen bij guerilla farming?

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: juiste potten?

            ik heb de drie in de bak guerilla uitgezet,(al was het niet slim omdat ze droogde voorspellen) maar toen ik ze eruit wou halen viel 1 erbij weg dus die heb ik ook er los van uitgezet

            Comment

            Bezig...
            X