Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automaatjes voor buiten in de volle grond?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Automaatjes voor buiten in de volle grond?

    Korting op 420shop
    Vorig jaar had ik een soort pretpakketvan drie verschilende automaatjes in mien toentje, maar dat was een schimmeldrama, eentje in een weekend geheel verschimmeld, en de rest prematuur moeten oogsten. was ook tie*usweer in juli vorig jaar, maar goed, ik ga dit weekeind zaadjes bestellen, heeft er iemand goede ervaringen met automaatjes buiten die een beetje tegen slecht weer kunnen en ook niet al te miezerig klein blijven?

    #2
    Ik heb geen antwoord op je vraag, maar waar ik wel aan zat te denken is dat je misschien een beetje verspreid kan zaaien. Bijvoorbeeld nu 2 en over een maand nog eens 2 en misschien zelfs een derde zaai moment. Als het dan slecht weer is in juli, dan heb je in ieder geval nog jongere planten staan om in augustus te oogsten.

    Comment


      #3
      das nou een goed idee! Plus dat je dan niet alles in 1x oprookt, afgeloen winter rookte ik noga veel van mijn frisian dew rookte en van minstens vijf joints iedere avond werd ik nou niet bepaald actiever. Bij de cofeeshop wasik de man die om de aar dagen een akje grote vloei kocht en verder niks tussen eind october en drie weken geleden.

      Comment


        #4
        Die nieuwere generatie afjes, niet zeker maar ik dacht north thunderfuck auto , en nog een zotte als je de foto zietzou je direct fem zeggen , hoog en breed. Maar de naam kwijt , dutch passion denk ik nu. Maar of ze resistent zijn dat weet ik niet. Welke schimmel was het ? Meeldauw fzo?

        Auto think different van dutch passion is die struik
        Last edited by Wesley pipes; 21 April 2022, 17:05. Reden: Atd van dp :-)
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #5
          Dank! Ik was inderdaad gezien mijn goede ervaringen met Frisian dew en trauma's met spul uit Californie sowieso weer bij Dutch Passion te gaan bestellen, goeven de zaadjes ook niet zo ver te reizen, bij het invullen van mijn verlangen, groot hoog thc automaat hoge opbrengst en indica effect kwam ik op Auto mazar terecht, kan ik er zeven van krijgen en delen met een vriend die dit vorjaarwat moeite met kiemen had, lijkt dat ook een goed idee? Stond ook bij dat het voor buiten is, en van hoo ik dat ze dan buiten in nederland bedoelen.

          Comment


          • Cannone
            Cannone commented
            Editing a comment
            Ondertussen ga ik bovengenoemde rassen even googelen, dank!

          #6
          Oorspronkelijk geplaatst door Cannone View Post
          Ondertussen ga ik bovengenoemde rassen even googelen, dank!
          Je kunt klimaat zone ingeven
          Is dit misschien ieds
          Auto Critical Orange Punch

          Comment


            #7
            Ik kwam deze tegen, hoog thc%, koud tot matig klimaat
            Strawberry Gorilla auto
            Gorilla Punch auto
            Gorilla Zkittlez auto


            https://2fast4buds.com/nl/autoflowering-cannabis-seeds.

            Succes

            Comment


              #8
              Dank alemaal! Ik neig op het ogenbik een beetje naar Auto Think different, ook omdat de tijd tot oogsten ongeveer 11 weken zou zijn, dus dat die wat langer doorgroeit en dus wat groter wordt (Als je een paar keer gewone daglengtebloeiers in de volle grond hebt zien gaan lijkt alles heel erg klein maar wel weer leuk dat je midden in de zomer al kunt oogsten met die automaatjes. Ik denk dat ik het schimmerisico wat kan spreiden door ze, net as wierenners bij een tijdrit met enige tussenpozen te starten.

              ( ik ben ook benieuwd of ik dit jaar met mijn Frisian Dew die ik Diewke genoemd had de vier meter ga halen, want in mijn stadstuintje tussen de huizen is het zeker in de afbloeitijd zo dat hoe hoger hoe meer zon,)

              voor die automaatjes die ik in juli en begin augustus wil oogsten maakt dat weinig uit, want dan staat de zon nog hoog boven de huizen. Ik ga morgen ook even het stukje waar ik deautomaatjes en ook tomaatjes en pepers en paprikas neer ga zetten flink schoffelen en bemesten wat eigenlijk veel eerder had gemoeten, Dus zal ik na het rooien van de hondsdraf en het inharjken van gedroogde dierenpoep ook even de sproeier erop zetten om de wormen actief te houden (en ik heb nog een emmer met aardappelschillen en ander keukenafval wat ook prima wormenvoer is, ik heb op een engelstalig forum dingen gelezen over wormenpoep, die online kon bestellen, ik gooi gewon niks weg, ik drappeer mijn grasmaaisel bijvoorbeeld rondom mijn wietplanten, houdt de grond lekker vochtig, en de wormen smikkelen het op en poepen het uit waardoor er constant voeding vrijkomt, ben benieuwd hoe groot de autmaatjes dit jaar gaan worden, vorig jaar had ik ze iets te lang in yoghurtemmertjes laten staan, waardoor de groei vertraging opgelopen had terwijl de tijdwel doortikte.
              Last edited by Cannone; 23 April 2022, 02:36.

              Comment


              #9
              Ik gooi elk jaar mijn freebies in de guerilla. Alle AFjes hebben potentieel. Hangt een beetje af van de grond, plek, insecten, poezen, ....

              Sweet Seeds is extra.rap. dan kan er minder fout gaan. Die hebben enkele XL soortjes.

              Comment


                #10
                Purple bud auto doet het goed in een koud klimaat

                Comment


                  #11
                  Dank allemaal! Jammer dat de zaadboeren voorzover ik heb kunnen vinden niet heel erg duidelijk zijn wat betreft informatie over buiten binnen en het onderscheid of je ze als potplant houdt of ze in devolle grond zet. Ik denk dat ik voor "think different" ga. Ook dank zij een voetnoot bij een kweekverslag over iemand die Frisian Dew teelde in noordEngeland die terzijde vermeldde dat de Auto Think Different het daar heel erg goed had gedaan.
                  Last edited by Cannone; 4 May 2022, 19:09.

                  Comment


                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Dit is niet relevant, het zijn planten die kunnen alles of kunnen niets
                Bezig...
                X