Geur maskeren?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fridge
    Retired
    • Jul 2008
    • 133

    #1

    Geur maskeren?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Aangezien mijn K2's over een week of 2 in bloei gaan en echt zeer sterk zullen gaan ruiken, maak ik mij zorgen om de "stankoverlast".
    Vervelende buren kunnen nog wel eens mijn project gaan dwarsbomen door de te gaan informeren..
    Dat zou natuurlijk om te huilen zijn!

    Daarom heb ik de volgende vraag ; Is het enigzins mogelijk om de geur van de bloemen te maskeren? (uiteraard buiten)
    Ik kan me zo voorstellen dat andere plantensoorten planten die ook sterk ruiken een optie is ?

    Alle tips zijn uiteraard zéér welkom!

    Voor interesse in mijn K2 topic : k2-buitenweed-fotoverslag-t1568.html

    Many Thanks!

  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #2
    Re: Geur maskeren?

    toen ik laatst in de growshop was hier heb ik wel een product gezien daar voor, het zat in een soort plantenspuit. het zal wel de bedoeling zijn om te toppen daar mee in te spuiten maar weet helaas niet hoe het heet.

    Comment

    • Fridge
      Retired
      • Jul 2008
      • 133

      #3
      Re: Geur maskeren?

      Hmmm, wist ik inderdaad nog niet! Thanks Leo!
      Ik neem aan dat dit spul de toppen qua smaak en groei niet aantast?

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #4
        Re: Geur maskeren?

        ik weet er te weinig van om daar een goed antwoord op te geven maar ik neem aan van niet. weet je wat ik doe ik ga er morgen even langs en ik vraag even hoe en wat!!!!

        Comment

        • Fridge
          Retired
          • Jul 2008
          • 133

          #5
          Re: Geur maskeren?

          Top! Als je nieuws hebt dan hoor ik het graag!!

          Comment

          • ashdra
            Banned
            • Aug 2008
            • 326

            #6
            Re: Geur maskeren?

            enige wat je kan doen (behalve die spuitzooi, dat ken ik niet) is op tijd oogsten, dan is je plant iets minder hars rijk maar scheeld in geur, en is toch goed, maar minder sterk.

            of

            als een gek veel wierook gaan branden... zeg maar dat je een boudhist geworden bent.

            Comment

            • Fridge
              Retired
              • Jul 2008
              • 133

              #7
              Re: Geur maskeren?

              Whahahahahah! Die is goed! Ja man, wat een plan, Boeddhist worden! Goeie shit! Whahahahaha!

              Ik Wacht nog even op de tip van Leo!

              Comment

              • leo
                Retired
                • May 2008
                • 659

                #8
                Re: Geur maskeren?

                ja sorry ben er nog niet aan toe gekomen maar zal er snel even langs gaan.

                Comment

                • Noto
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 288

                  #9
                  Re: Geur maskeren?

                  Als je buren niet in je tuin kunnen kijken kan je ook op de dag dat je denkt van "nu gaan ze het beginnen ruiken" gaan aanbellen bij hun voordeur en vragen "weten jullie waar die vervelende geur vandaan komt?"
                  hehe, tis altijd het proberen waard

                  Of anders, als een gek de hele dag door beginnen barbecueën.
                  *SmokingggGG* !

                  I wanna get high... so high!

                  Comment

                  Bezig...