lampje dirk.jpg Hoi allemaal een vriend die in Noord woont met zijn ramen en balkon op het zuiden heeft mij dit lampje gegeven mijn vraag is: Heeft iemand ervaring met dit apparaat, en heeft dit zin? En vooral hoe te gebruiken?
Lampje ter aanvuling op buitenlicht?
Collapse
X





Comment