Knippen autoflowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jamez
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2011
    • 33

    #1

    Knippen autoflowers

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben een aantal autoflowers aan het kweken op m'n balkon en mijn vraag is of het nodig is om de onderste uitlopers of meerdere weg te knippen? Dit om de groei en bloei bij de andere aftakkingen te bevorderen, zo ja wanneer?

    IMG_3523.jpgIMG_3524.jpg
    Gr. Jamez
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Knippen autoflowers

    Niks weg halen zo groot word deze plant niet dus alles wat je weg haal is in je eigen nadeel .

    groetjes bella
    God was never on your side..

    Comment

    • boeman
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 518

      #3
      Re: Knippen autoflowers

      lekker vol laaten

      Comment

      • THCRyder
        Retired
        • Mar 2010
        • 5

        #4
        Re: Knippen autoflowers

        inderdaad, niets weghalen, vooral bij buitenplanten (en met name bij autoflowers!) krijgen de onderste topjes vaak nog voldoende licht.

        Comment

        Bezig...