mannetje of vrouwtje??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kontjesman
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2020
    • 4

    #1

    mannetje of vrouwtje??

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een paar planten staan, maar bij 1 plant twijfel ik of het wel een vrouwtje is.
    (ze komen uit gefeminiseerd zaad)

    Bij de 2e plant zien de toppen er veel groener uit dan bij de anderen (en de eerste dus)

    Toch zie ik niet echt zaadvorming en zie ik wel kleine haartjes.

    Uiteraard zou ik niet graag hebben dat de andere planten bevrucht zouden worden.

    Wat denken jullie ervan?

    Vriendelijke groeten,
    Hans


    Hallo,

    Ik heb een paar planten staan, maar bij 1 plant twijfel ik of het wel een vrouwtje is.
    (ze komen uit gefeminiseerd zaad)

    Bij de 2e plant zien de toppen er veel groener uit dan bij de anderen (en de eerste dus)

    Toch zie ik niet echt zaadvorming en zie ik wel kleine haartjes.

    Uiteraard zou ik niet graag hebben dat de andere planten bevrucht zouden worden.

    Wat denken jullie ervan?

    Vriendelijke groeten,
    Hans
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by Nederhigh; 15 June 2022, 12:46. Reden: Foto's in 1 post.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #2
    Ik zie zo op deze foto's geen tekens van herma of mannelijke dingen.
    Check in de linkjes onder mijn post ff hoe je foto's goed kunt uploaden, heb ze nu ff bij elkaar gegooid.

    Comment

    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #3
      Effe de internodes fotograferen, hand er achter voor de focus enzo.

      Comment

      • Kontjesman
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Aug 2020
        • 4

        #4
        Deze foto ok?
        Vond het gewoon een beetje raar dat 1 plant er helemaal anders uitzag
        Attached Files

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #5
          Is vrouwelijk.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #6
            Even voor de beeldvorming, zaden komen niet van een mannelijke plant, de bevruchte vrouwtjes vormen zaad. De mannetjes maken stuifmeel.

            Vrouwelijke onbevruchte planten noemen we Sensimilla (zonder zaad).


            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            Bezig...