Zien ze er wel goed uit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #16
    Re: Zien ze er wel goed uit?

    Als je ze gaat overpotten mag je ze tot aan de lobbladjes in de grond steken

    Peace

    PS: Als je helemaal naar beneden scrolt op index pagina zie je een shoutbox staan *hint hint*

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #17
      Re: Zien ze er wel goed uit?

      ((Die werkt niet bij mij ))

      Weet je al welke grond je gaat gebruiken? Gewoon potgrond of een gekochte/zelfgemaakte mix?
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #18
        Re: Zien ze er wel goed uit?

        /Offtopic Ja hij werkt niet op IE, mss Firefox instaleren?

        Is echt veel beter ./offtopic


        Peace

        Comment

        • Maurice
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 136

          #19
          Re: Zien ze er wel goed uit?

          Ik ben van plan ze deze week over te potten in grotere potten. Ik denk gewoon met potgrond, turf, kalk en mest. De lobbladjes zijn er al af. Ik weet ongeveer wel waar ze zaten. Klopt het dat de stengel dan voor een deel onder de grond komt te bevinden?

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #20
            Re: Zien ze er wel goed uit?

            Ja, daar beginnen dan ook wortels aan te groeien.

            Dat de lobbladjes eraf zijn is normaal.

            Peace

            Comment

            • Maurice
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 136

              #21
              Re: Zien ze er wel goed uit?

              Offtopic: Onderaan board index bij shoutbox krijg ik het volgende: There has been a JavaScript error. \nError:Onjuist aantal argumenten of ongeldige eigenschaptoewijzingen. Met firefox lukt het me ook niet. Ik doe het vast fout.

              Volgens mij ben in begin Juni begonnen met de planten. Heb ik genoeg tijd voor de bloei?

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #22
                Re: Zien ze er wel goed uit?

                Wat bedoel je met genoeg tijd voor de bloei?

                Als de dagen korter worden gaan je planten in bloei schieten, de geen die later zijn begonnen zullen kleinere planten hebben maar dat is het dan ook.

                De shoutbox werkt spijtig genoeg niet met Internet explorer, FireFox Rules!

                Peace

                Comment

                • Maurice
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 136

                  #23
                  Re: Zien ze er wel goed uit?

                  Hmm, ik bedoel ermee of ik het wel red met oogsten voordat het kouder wordt. Ik heb geen idee wanneer ze zullen gaan bloeien

                  Comment

                  • Weedy
                    Ultra Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2248

                    #24
                    Re: Zien ze er wel goed uit?

                    "Als de dagen korter worden gaan je planten in bloei schieten" zegt Smokey net.

                    Dat zal dus rond eind september gebeuren, en dat is voordat het kouder word (hoop ik).
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment

                    • Smokey
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 2488

                      #25
                      Re: Zien ze er wel goed uit?

                      Welk soortje is het?

                      Peace

                      Comment

                      • Maurice
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 136

                        #26
                        Re: Zien ze er wel goed uit?

                        Okee, gaat wel lukken neem ik aan.

                        Soort van de plant zou ik echt niet weten

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #27
                          Re: Zien ze er wel goed uit?

                          Okay, geen cannabis zaad uit vogelzaad mag ik hopen
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • Maurice
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 136

                            #28
                            Re: Zien ze er wel goed uit?

                            Neeee geen vogelzaad

                            Comment

                            Bezig...