Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • T Ice
    Retired
    • May 2011
    • 3

    #1

    Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Ik heb nu voor ongeveer anderhalve maand 2 plantjes in me tuin staan. Ze staan allebei in een pot. Op het begin ging eigenlijk alles wel goed, maar later kwamen er langzaam meer problemen bij. Sinds een week heb ik last van erg gele bladeren aan de bovenkant van mijn plant. Voordat dit gebeurde krulde een paar bladeren aan de bovenkant heel vreemd, die ik er uiteindelijk heb afgeknipt. Mijn andere plant lijkt erg goed te gaan, maar heeft sinds een paar dagen ook last van wat gelige vlekken op de nieuwe bladeren... Ik heb een aantal foto's gemaakt van de aangetaste plant, ik hoop dat jullie me enigszins kunnen helpen. Alvast bedankt
    Attached Files
  • T Ice
    Retired
    • May 2011
    • 3

    #2
    Re: Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

    dit zijn de foto's van me andere plant. kan je al zien of het een mannetje/vrouwtje is? Hij/zij stinkt iig behoorlijk lekker
    Attached Files

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #3
      Re: Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

      geef je voeding aan de planten? zie op de laatste foto iig wat zwarts op je planten kruipen. Misschien daar eerst iets aan doen.
      sigpic

      Comment

      • Cannabal Lector
        Special member
        Lucky Member
        • May 2011
        • 758

        #4
        Re: Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

        Oorspronkelijk geplaatst door T Ice
        dit zijn de foto's van me andere plant. kan je al zien of het een mannetje/vrouwtje is? Hij/zij stinkt iig behoorlijk lekker

        Kijk hier maar even

        vrouwelijke wietplanten

        &


        mannelijke wietplanten
        Last edited by Cannabal Lector; 10 May 2011, 13:11.
        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

        :alienstoned:AliĆ«n Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


        sigpic

        Comment

        • Amneeshigh
          Retired
          • Apr 2010
          • 1145

          #5
          Re: Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

          Staan te nat en je heb een beetje ph probleem met je aarde dan. Dus even over potten in een goede aarde en niet te veel wateren .


          groetjes amnees.

          Comment

          • michaelvld
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 102

            #6
            Re: Wat heb ik voor tekort/overschot? of licht het aan iets anders?

            even een zak grond halen bij de growshop met een flesje wortelstimulator zou best eens goed uit kunnen pakken. hoeveel water geef je ze en hoe vaak.

            groeten

            Comment

            Bezig...