Vlekken op bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jamez
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2011
    • 33

    #1

    Vlekken op bladeren

    Korting op 420shop
    Heb een aantal autoflowers op het balkon staan en nu zitten er op een aantal bladeren van dit soort vlekken.

    IMG_1077.jpg

    Heb al ff gezocht maar kon niet echt een antwoord vinden, iemand enig idee?

    Verder zien ze er super uit. (4wkn oud)

    IMG_1071.jpg

    Ph 5,8
    Voeding
    Atami:
    -A 3,5ml/L
    -B 2,5ml/L
    -Bloeistimulator 1ml/L
    -Aardevoeding 0,5ml/L
    -Magnesium 0,5ml/L
  • Heallyz
    Retired
    • Jun 2009
    • 34

    #2
    Re: Vlekken op bladeren

    Kijk eens onderaan het blad , zie je daar ook kleine witte stipjes ?
    Die langzaam bewegen ...

    Dan kan dat wel eens spint zijn

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Vlekken op bladeren

      De stipjes lijken idd op spintvraat, die andere vlek lijkt me eerder iets van een rupsje of de mieneervlieg.

      Comment

      • Jamez
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2011
        • 33

        #4
        Re: Vlekken op bladeren

        Aan de onderkant zie je niks, het lijkt wel of het alleen het bovenste laagje van het blad is, misschien te warm geweest.

        Comment

        • michaelvld
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 102

          #5
          Re: Vlekken op bladeren

          ik heb ook zoon vlek op een blaadje zitten. weet nog steeds niet wat het is. maar ik zie geen spint volgens mij. waar moet ik op letten

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Vlekken op bladeren

            Er zijn van die kleine groene rupsjes die enkel het epidermis van je blad vreten. zoet dan afgeschraapt uit.

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Vlekken op bladeren

              Ik heb hier ook een of twee staan met gelijke lichte streepjes in één blad, ik denk dat daar gewoon iets mis is met de bladgroenkorrels in dat blad....
              De rest van de bladeren ontwikkeld zich normaal en zie verder geen belemmering voor de rest van de plant!
              Ik maak me er verder niet druk om, zolang de rest gewoon doorgaat!


              Comment

              Bezig...