Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet in het bos!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wiet in het bos!

Korting op 420shop
    Hallo,

Wie heeft wel is wiet plantjes gezet in het bos? Wat was het resultaat?
    Waar moet ik rekening mee houden als ik plantjes in het bos ga zetten? (Bos is gigantisch groot)(Er zijn plekken waar het te moeilijk is om voor wandelaars bij te komen, dus een ideaale plek voor plantjes neer te zetten met een vriend)

Wie hier meer informatie over weet.. zou die het willen delen met mij?

Groetjes!

Re: Wiet in het bos!

Dat noemen ze Guerilla Growen/kweken.

Staan wel een paar verslagjes in de "kweekverslagen met fotos" sectie.(Buiten)

Soortje pakken dat niet al te hoog wordt lijkt mij aangeraden, Indica's dus.

Veel gebruiken ook Lowryders.

je kan best een put graven en daar een deel potgrond in kappen.

peace

Comment

Ik denk dat het wel wat laat is, aangezien de planten in September horen te gaan bloeien (als het 12/12 wordt). Wat denk jij ervan Smokey?
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Het is inderdaad laat in het jaar om te beginnen kweken, heel laat zelfs. We zijn al halfweg augustus en op twee weken maakt je plantje niet zo'n grote vorderingen meer als je het uit zaad zou beginnen kweken.

Je kan alsnog een soort zetten en dat moet dan wel Lowryder zijn. Als je die nu ontkiemd, ga je ongeveer gelijk kunnen oogsten met de gewone buitenkweker. Eind oktober, begin november m.a.w.

Om op je bosvraag te antwoorden: als je in een bos plantjes gaat zetten, gaan ze sowieso moeten inboeten aan zonlicht door de talloze bomen. De opbrengst gaat dan minimaal zijn, aangezien ze weinig of geen direct zonlicht krijgen. Als je aan de rand van een bos een paar plantjes zou kunnen zetten, dat zou misschien iets interessanter zijn.

Verder kan je ook eens gaan zoeken in dat bos of er nergens een open plek is waar de zon meer schijnt dan op andere plaatsen.

Dat van die put is inderdaad een goed idee, maar die extra potgrond aanvoeren hoeft niet per sť. Je neemt alleen maar meer risico door met zo'n zakken rond te sleuren, zeker in een bos. Bovendien leent bosgrond zich uitstekend om cannabis op te kweken door zijn luchtige dichtheid en zijn vrijwel ideale PH-waarde. Ook het bodemleven is er uitstekend, dat kan je merken aan de talloze brandnetels die in menig bos hun weg weten te vinden.

Nog een tip: als je brandnetels ziet, heb je een goede plek gevonden. Brandnetels hebben technisch gezien dezelfde zorg en voedingsstoffen nodig als cannabisplanten. Vergeet ze wel niet uit te trekken als je besluit om er te guerilla-farmen, want zoals eerder gezegd, ze zuigen de voedingsstoffen van je plant weg.

Ik hoop dat je wat geholpen bent met m'n uitleg. Hopelijk oogst je nog wat.

Hou ons op de hoogte!

Greetz

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X