Verduisteren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jantwee
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2011
    • 12

    #1

    Verduisteren

    Korting op 420shop
    Hallo hierbij een vraagje over verduisteren, ik heb een verduisterings hok gemaakt voor mijn kuipplant.
    nu ben ik benieuwd na hoeveel nachten verduisteren je de eerste tekenen van bloei ziet.is mijn eerste plant dus alles is nieuw.IMG_20220725_092514.jpg
  • jantwee
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2011
    • 12

    #2
    Hier een tweede fotoIMG_20220725_092526.jpg

    Comment

    • Loekiewiet
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2022
      • 68

      #3
      Ik geloof dat het ongeveer na 2 weken was

      Comment

      • jantwee
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Aug 2011
        • 12

        #4
        Ok, bedankt hou het goed in de gaten

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1831

          #5
          Verschilt erorm per plant, soms na 3/4 dagen, soms na 3 weken.

          Comment

          • Kunichika
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2019
            • 1890

            #6
            Zet je dat hok over je plant neer, of sleep je hem het hok in?

            Comment


            • jantwee
              jantwee commented
              Editing a comment
              Sleep hem elke avond 20.00 erin en s morgens om 8 er weer uit.

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Koop een hondje, scheelt een hernia of 2!!

            • jantwee
              jantwee commented
              Editing a comment
              Laat haar over twee planken schuiven,gaat goed
          • jantwee
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Aug 2011
            • 12

            #7
            Heb nog wel een vraagje, ga maandag weg en kom pas laat thuis. Moet ik een dag overslaan met verduisteren of een dagje in het donker laten staan?.

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Geen idee, je plant is wel xtreem mooi. Ik zou wel 30% van de grote bladeren binnen in de plant verwijderen. Dan gaat er meer wind door de plant wat de eventuele toprot als het slecht weer word.

            • jantwee
              jantwee commented
              Editing a comment
              Bedankt, maar wacht nog even met bladeren verwijderen. Als het een regenachtige dag wordt zet ik hem onder een lichtdoorlatend afdak en in de nacht trek ik de zeilen dicht tegen de dauw.
          Bezig...