Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green Gelato Auto (2x) & CBD Auto Blackberry Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Green Gelato Auto (2x) & CBD Auto Blackberry Kush

    Korting op 420shop
    Allereerst hartelijk dank de moeite te nemen deze post te lezen!

    Ik twijfel hoelang ik nog moet wachten met oogsten, ik heb wel een Thrichosope, maar zou toch ook graag de mening van anderen willen horen.
    Daarnaast lijken ze door de Thrichosope wat mij betreft, met name er 'milky' uit te zien, maar na inzoomen op de foto's lijk ik toch wel 'amber' te zien.
    Vind het ook maar een gepiel met dat ding (in ieder geval die van mij) om het goed te zien.

    De CBD Auto Blackberry kush is inmiddels 80 dagen sinds het planten van het zaadje, en de Green Gelato's 93 dagen.
    Nu weet ik uiteraard dat niet alles zegt, zeker met auto', maar even als extra informatie.

    Zal voor jullie ook vast niet meevallen vanaf deze foto, toch hoop ik dat jullie iets van advies kunnen geven.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!


    [EDIT] Ik kan helaas maar 1 foto in deze post laten zien, dus bij deze een foto van 1 van de Green Gelato's [/EDIT]
    Attached Files

    #2
    Ziet er goed uit! Clip on lensje , macro , op de smartphone, is ook een optie. Maar ook moeilijk zonder topje af te knippen. Wat je verkiest van high is ook een factor he. Ik heb graag nog wat actief high, en wat weinig geduld dus vroeg oogsten of in stappen kan bij mij wel het geval zijn. Ik neem soms een snoeptopje van onder en of boven, 3 dagen drogen, wat verder en je kan al es proeven
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Thanks Wesley! Ik houd ook wel van een wat actievere high, heb er zojuist maar de schaar in gezet

      Alles hangt netjes te drogen nu, heb het niet nat gewogen, dus nog even afwachten wat het gewicht uiteindelijk gaat worden.

      Niet mega veel maar ik heb ze bewust klein gehouden i.v.m. lastige achterburen.

      Ik heb die droogruimte ook snel nodig, want hier ga ik straks m'n eerste binnen kweek in beginnen.

      Ik ga zeker tussendoor ook al wat van de kleine topjes snoepen, ben erg benieuwd

      Wat betreft een lens op de telefoon, misschien inderdaad een beter idee, zeker met die eerste binnen kweek wil ik het gewoon beter kunnen beoordelen.




      Last edited by Dave25; 29 July 2022, 19:42.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Laat het smaken ! Op ali voor 1 of 2 euro te vinden die clip on lensjes. Succes met de volgende ronde ook .

      #4
      Bedankt, het is ook de bedoeling om hier een kweekverslag te gaan bijhouden van die binnenkweek dus wordt vervolgd!

      Comment

      Bezig...
      X