Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alleen de bovenste toppen oogstklaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alleen de bovenste toppen oogstklaar?

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen kwekers, ik heb een tijdje terug een auto mazar autoflower ontkiemt en deze is volgens mij aan zijn einden gekomen. Ik heb met een microscoop gekeken naar de trichomen en deze lijken wel wazig te worden. De plant is erg plakkerig en de bloeiharen zijn voornamelijk bruin. Klopt het dat de onderste topjes later klaar zijn dan de bovenste? Ik zet er wat foto’s bij dan ken iemand met meer ervaring oordelen.
    Attached Files

    #2
    Trichjes over de gehele plant bekijken , ze vetten nog aan in de laatste weken , ik zou ze nog laten staan moest je voorraad hebben, veel zon komende weken.

    Ik oogst soms ook vroeger maar eigenlijk is dat zonde. Meestal bij lege potten.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Kan je de toppen die goed zijn ook knippen en rest laten staan?

      Hoe zit het met oogsten? Ik hoor dat er zijn die zweren bij de plant in zijn geheel te laten drogen? Waarom weet ik niet meer?

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ja hoor, na knippen van de bovenste kan je de lamp verlagen zelfs...

      #4
      Ben jij zo iemand die gelooft dat de aarde plat is en de zon beïnvloedbaar is door de mens. Ik heb een vage kennis die denkt dat de zon veel lager staat en binnen een of andere koepel over de platte aarde. En de mens dus de zon kan bewegen.

      Je bent vast niet zo iemand maar deze plantjes staan zo te zien buiten Wes

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Woops

      • Loekiewiet
        Loekiewiet commented
        Editing a comment
        😂😂😂😂

      #5
      Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
      Ben jij zo iemand die gelooft dat de aarde plat is en de zon beïnvloedbaar is door de mens. Ik heb een vage kennis die denkt dat de zon veel lager staat en binnen een of andere koepel over de platte aarde. En de mens dus de zon kan bewegen.

      Je bent vast niet zo iemand maar deze plantjes staan zo te zien buiten Wes
      Zo ken ik er ook een paar , bizzar ! flatearthers.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Hollow earth of 2d aliens kan ook lol , nee geef mij maar wetenschap die openstaat voor een constante evolutie, alhoewel fantasie en sci fi wel soms realiteit worden. Vliegend spagetti monster is nog zo een bizarre, duizenden of meer volgelingen.

      #6
      Die kende ik nog niet !

      Comment


        #7
        Nee dat vliegend spagetti-monster ding is om een beetje laconiek de draak te steken met het christendom. Met de uitdrukking; de draak steken is ook al een goeie reden om niet in dat geloof te geloven. Er was eens een Joris die een prinsesje moest ging redden van een draak, en van ineens werd hij heilig verklaard. Draken bestaan toch niet????😝

        Dit soort memes gooit het pastafasarian de wereld in Screenshot_20220828-160727.png Screenshot_20220828-161143.png Screenshot_20220828-161120.png Screenshot_20220828-161038.png

        Last edited by Kunichika; 28 August 2022, 16:13.

        Comment


          #8
          Die 3e is ook hilarisch!

          Comment

          Bezig...
          X