Vraagje over bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sjors
    Retired
    • Jun 2009
    • 43

    #1

    Vraagje over bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Bij mijn buitenplant is mij opgevallen dat per ''blad'' vaak maar 1 blad zit. Dus niet het bekende wietblad met 5 uitsteeksels. Waar kan dit aan liggen? De plant ziet er verder gewoon heel goed uit, geen stress en dergelijke.

    Gr Sjors

    iemand?
    Last edited by ceBep; 18 May 2011, 18:33. Reden: gelieve niet te dubbel posten!
  • nulvijfnul
    Expert Stoner
    Member
    • Apr 2010
    • 98

    #2
    Re: Vraagje over bladeren

    hee sjors,

    Vertel een waar je de plant hebt staan welke grond etc fototje?

    greetz

    Comment

    • Sjors
      Retired
      • Jun 2009
      • 43

      #3
      Re: Vraagje over bladeren

      Plant staat gewoon buiten in een pot, normale potgrond.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Vraagje over bladeren

        Je moet genoeg info geven, want hier kan niemand iets concreets mee!
        Een foto doet wonderen.....

        Comment

        • gijs
          Senior Stoner
          Member
          • May 2011
          • 41

          #5
          Re: Vraagje over bladeren

          hoe oud is je plantje? want die van mij is 2 weken en dat heb ik ook niet.
          If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Vraagje over bladeren

            van groei naar bloei.jpgeen zaailing maakt eerst een vingerblad aan volgende node drie vingers node 3 5 vingers enz 7 9 11. in de toppen neemt het aantal vingers per blad weer af.

            Comment

            • Sjors
              Retired
              • Jun 2009
              • 43

              #7
              Re: Vraagje over bladeren

              Ooh ik denk dat ik het snap! Dus mijn plant gaat nu in de bloeifase? Of word dat er niet mee bedoeld?

              Comment

              • AliChemicali
                Retired
                • Apr 2011
                • 102

                #8
                Re: Vraagje over bladeren

                Hoi Hoi,

                Sjors heb je foto's? das makkelijker!

                Normaal moet je wel tussen de 5 a 9 vingers per blad zitten!

                *Dit kan veranderen door Bloei of Voorbloei!
                *FF kijken komen er bobbeltjes op het blad?
                *Gaat de plant ook sterker ruiken?
                * en is de stam Paars

                Dan ist gewoon de bloei denk ik toch!
                maar post ff wat foto's

                Greetzzz,

                AC
                Last edited by AliChemicali; 21 May 2011, 19:15.

                Comment

                Bezig...