Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slachten of niet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slachten of niet ?

    Korting op 420shop
    Halloo medesmokers!

    ik zit in een dilemma ofdat mijn vrouwtje tegen de vlakte gaat of niet.
    Mijn plant (amnesia haze auto) is volgens mij ongeveer klaar, maar omdat ik nogal een leek ben hierin had ik graag eens wat tips gehad van ervaren kwekers zoals jullie.
    Ik ben nogal teleurgesteld van het resultaat. mijn vorige 2 planten in mijn serre hebben samen een dikke 225 grammetjes opgebracht (in volle grond).
    Deze keer zal het resultaat jammergenoeg niet geƫvenaard worden vrees ik. ik zag ook wat bladproblemen, hier en daar.
    Zoals je kan zien in de foto's is volgens mij de hoofdtop wel klaar voor de slacht, maar echt een dikke top is er niet van gekomen.
    laatste weken gaf ik nog plagron bloom + green sensation.

    graag jullie mening!

    grts
    Attached Files

    #2
    Volgens mij kan die nog wel even.
    Er zit nog groen blad aan en de toppen zien er niet heel bruin uit. Ik weet het, bruine haartjes zegt niet dat de oogst klaar is, maar witte haartjes (en die zie ik) zegt wel dat je nog even door zou kunnen gaan. Je kan ook nog trichomen checken.

    Als er helemaal geen ontwikkeling meer in een plant zit, dan oogst ik altijd, ongeacht trichomen of bloeiharen. Maar ontwikkeling kan ik niet aflezen van een foto, dat zal je echt zelf moeten inschatten.

    Ik verwacht niet dat het nog hele dikke toppen gaan worden, maar wie weet zwellen ze nog wat aan.
    Is er iets mis gegaan? Het was toch een hele mooie zomer voor de buitenkwekers.

    Comment

    Bezig...
    X