Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze buitenplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Purple Haze buitenplant

    Korting op 420shop
    Hallo lieve mensen,

    Kan iemand een lichtje laten schijnen over mijn plant?
    Zij staat buiten en ik weet niet zo goed of het goed gaat, wanneer ik moet oogsten?
    Of misschien iets anders moet doen?
    Grazie bij voorbaat,
    groetekes !
    Attached Files

    #2
    Staat er mooi bij maar de plant is nog lang niet klaar. Of ze de bloei afmaakt hangt ook van het aantal uren licht af dat ze krijgt.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Hoe zou ik dat het beste aan kunnen pakken qua licht uren? Beetje bang dat de herfst en de winter de plant voor zullen zijn?
      Thanks! Groetekes

      Comment


        #4
        Dat zal november worden oogsttijd, mooie dame!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #5
          Hoi hoi,
          Moet ik haar dan 's-nachts in mijn schuurtje zetten, als het kouder wordt?
          Of haar dan 24/7 binnen zetten? (dan vertel ik mijn moeder dat het een hippe nieuwe binnenplant van de Intratuin is, mocht ze op bezoek komen?)
          Ik maak me een beetje zorgen dat het straks, in de laatste fase, mis gaat?

          Comment


          • Highrider
            Highrider commented
            Editing a comment
            Alleen als je schuurtje voldoende geisoleerd en geventileerd is..Vaak is de LV in schuurtjes juist hoger door onvoldoende ventilatie.
            24/7 binnen zetten zou ik niet doen, niet alleen mis je zo alle zonnestralen, het gaat ook nog is stinken als heb ik het jouw daar.
            Klopt dat het nu niet ideaal is, enige wat je kan doen denk ik, is je mooie plantje zo goed blijven verzorgen als je nu doet. Een gezonde plant is immers het meest weerbaar.
            Op hoop van zegen en fingers crossed🤞✌️
        Bezig...
        X