Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mennenpower
    Retired
    • May 2011
    • 19

    #1

    Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

    Korting op 420shop
    Hallo kweekers,

    Ik heb een eigen plantenbak gemaakt ik heb een vraag of jullie die groot zat vinden ?
    Ik heb gewone normale Potgrond gebruikt en ik heb wel extra voedingstoffen erbij maar die gebruik ik pas later.

    afmetingen bak: 1.90 x 90 x 40

    Ltrrrr


    DSC03322.jpgDSC03325.jpgDSC03324.jpgDSC03321.jpgDSC03323.jpgDSC03326.jpg
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

    de teringdat is een flinkebak!

    Comment

    • Peterww
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 492

      #3
      Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

      Nondeju, dat word bomen kweken!

      ziet er goed uit!

      grtz
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment

      • PlasticHorse
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2010
        • 262

        #4
        Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

        Dat is een mooie grote bak
        Hoeveel liter aarde kon er in?
        Groet,
        PlasticHorse

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

          Mooie bak, maar zet je de planten gescheiden?
          Wortelnijd en concurrentie.....

          Comment

          • Cannabal Lector
            Special member
            Lucky Member
            • May 2011
            • 758

            #6
            Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

            mooie bak maar zit er een bodem in of staat iegewoon op de grond ?
            Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

            :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


            sigpic

            Comment

            • mennenpower
              Retired
              • May 2011
              • 19

              #7
              Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

              @FrankVLD er zit een bodem in !
              @vale ik heb de plantjes nou verder uit elkaar gezet dus dat komt goed !
              @PlasticHorse er zit 520L potgrond in

              En ze zijn al wat gegroeid !!!

              Comment

              • mennenpower
                Retired
                • May 2011
                • 19

                #8
                Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

                DSC03341.jpgDSC03342.jpgDSC03343.jpgDSC03344.jpg

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #9
                  Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

                  En ze groeien nog steeds, mooi.

                  Comment

                  • BLAZEN
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Jun 2011
                    • 87

                    #10
                    Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

                    Ik hoop dat je kwaliteitshout hebt dat niet te snel rot, anders kan dit wel eens je worteltjes aantasten.
                    Maar voor de rest, klote wat een gigantische bak

                    Vrede

                    Comment

                    • mennenpower
                      Retired
                      • May 2011
                      • 19

                      #11
                      Zou dat kunnen ja ?
                      Het is iig hout waar we ook een grote schutting van hebben gemaakt en die staat er al 3 jaar en is niks aan te zien !

                      Ik gebruik extra voedingstof, en tot nu toe vind ik het goed werken !
                      Maar is het volgens jullie ook goed spul ?
                      07062011276.jpg
                      Last edited by ceBep; 15 June 2011, 18:34. Reden: dubbel post

                      Comment

                      • nulvijfnul
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Apr 2010
                        • 98

                        #12
                        Re: Juiste extra voedingsstof ?

                        Over het algemeen groeien ze wel goed op tomaten voeding,
                        maar kan alleen aan de voorkant niet zien wat er in zit

                        greetz

                        Comment

                        • BLAZEN
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Jun 2011
                          • 87

                          #13
                          Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

                          Je hek staat waarschijnlijk ook niet tegen een hoop grond. Als je je grond te vochtig houdt kan dat wel het verrotingsproces versnellen. Dat denk ik toch althans, maar het kan evengoed zijn dat ik me onnodig zorgen voor je maak

                          Vrede

                          Comment

                          • mennenpower
                            Retired
                            • May 2011
                            • 19

                            #14
                            Re: Eigen gemaakte plantenbak, Groot zat ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door BLAZEN
                            Je hek staat waarschijnlijk ook niet tegen een hoop grond. Als je je grond te vochtig houdt kan dat wel het verrotingsproces versnellen. Dat denk ik toch althans, maar het kan evengoed zijn dat ik me onnodig zorgen voor je maak

                            Vrede
                            Ja dat is waar, ik hoop het dan maar haha (A)

                            Comment

                            • DonPassie
                              Bong Master
                              • Jul 2009
                              • 306

                              #15
                              Schutting.

                              Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...