Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten drogen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben voor het eerst aan het kweken en zit eigenlijk met het probleem zoals ik al wel vaker heb gelezen, dat ik geen plek thuis heb omdat mijn ouders er niks van weten en ook niet mogen weten omdat ze er op tegen zijn.

    Dus ik zat zelf eraan te denken een kist te maken met aan 4 kanten openingen met gaas ervoor zodat het goed kan luchten en verder op de bodem van het kist zaagsel te doen wat veel vocht opneemt. En die dan in het bos te zetten en dan maar hopen dat hij niet gevonden word. Maar nu vraag ik mij af of dit zou werken omdat de luchtvochtigheid natuurlijk hoger is als binnen in een huis en de temperatuur ook lager is dus of het dan wel ooit droog word. ( het zaagsel zal dan wel regelmatig vervangen moeten worden maar dat is geen probleem. )

    Ik hoop dat er iemand kan zeggen of dit zou lukken of dat het niet zal gaan lukken of tips heeft ofzo.

    M.v.g
    Maskclone

    #2
    Re: Buiten drogen

    Ik heb het vorig jaar ook geprobeerd met als resultaat dat ik al me wiet kon weggooien
    miss kan het wel maar ik raad het niemand aan...
    Niet een kennis met een tuinhuisje oid?

    greetz

    Comment


      #3
      Re: Buiten drogen

      Bij het drogen hou je best de temperatuur en luchtvochtigheid zo veel mogelijk constant, wat buiten al niet direct het geval is zonder geschikte droog ruimte...
      Gr

      Comment

      Bezig...
      X