Is 'zadenwiet' nog te roken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tinuz
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2010
    • 42

    #16
    Re: Is 'zadenwiet' nog te roken?

    Het is een polarlight met iets dat in de lucht heeft gezweven. Fijn he? Buren....
    Zijn de nakomelingen trouwens ook autoflowers?

    Comment

    • chef
      Expert Stoner
      Member
      • May 2011
      • 83

      #17
      Re: Is 'zadenwiet' nog te roken?

      jow dat kan maar hoef niet. zit in welke het meest overheerst net zo als blond of zwart haar .
      of je moet geluk hebben dat die andere ook een autoflower was .beste is zoek uit wie die man had staan .
      en vraag het is na altijd leuk mensen die dan schrikken dat je weet dat ze planten hebben .
      gr chef

      Comment

      • rastaron
        Retired
        • May 2010
        • 181

        #18
        Re: Is 'zadenwiet' nog te roken?

        wat foto's mss om je topic wat op te leuken, mss hebbie wel een hermafrodiet staan !

        Comment

        • tinuz
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2010
          • 42

          #19
          Re: Is 'zadenwiet' nog te roken?

          Hoi,

          het is zeker geen hermafrodiet. Tenminste, af het moets een undercoverherma zijn want ze zag eruit als een nromale wietpland waar een pleur aan zaadjes tussenzit. Uitzoeken wie het geweest zou kunnen zijn is onbegonnen werk haha. Zal wel met het droge winderige weer te maken hebben geahd. Foto's van het plantje kan niet meer, het zit al in een pot

          Comment

          Bezig...