Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MarcoPM
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 220

    #1

    Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

    Korting op 420shop
    Zoals de topictitel al zegt/vraagt, is het nu nog de moeite waard om een Lowryder #2 te planten?
    Stom genoeg heb ik eigenlijk geen actie ondernomen toen 1/5 zaadjes niet is ontkiemd, en nu zit ik met 1 lege pot met grond erin, en aangezien Lowryder autoflower zijn dacht ik dat het wel een handige vervanging zou zijn.
    Is het nu nog de moeite waard, of is het dat volgend jaar pas weer?
  • Cannab0y

    #2
    Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

    Het is zeker nog niet te laat om te beginnen met Lowryder. Als je de zaadjes nu ontkiemd en plant, kun je ongeveer gelijk oogsten met de "normale" buitenkwekers.

    Lowryder 2 is normaal gezien op 9 à 10 weken klaar uit zaad, dus het is nog perfect mogelijk. Wel wat spoed achter zetten dan

    Greetz

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

      Planten die handel.

      Onze planten staan ook nog niet in bloei dus er is nog tijd.

      Peace

      Comment

      • MarcoPM
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 220

        #4
        Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

        Ik lees dat je van 1 Lowryder 100 zaden kan krijgen? :o ??
        Klopt dit? Ik dacht altijd dat 5 á 10 zaden normaal waren.

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

          Hangt van veel af maar ja een lowryder kan behoorlijk wat zaden aanmaken hoor.

          Peace

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #6
            Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

            ja dat klopt xD

            100 zaad is nog best weinig zelfs
            als je haar gewoon conmpleet bestuift dan krijgt ze wel meer dan 100 zaad
            maar de vraag is dan wel heb je dan wel goed zaad .....

            Comment

            • MarcoPM
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2008
              • 220

              #7
              Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

              100 is nog best weinig? .
              Pff, dat ik dat niet eerder wist, ik dacht altijd dat je met 20 zaden geluk had .
              En de zaden zijn bij een Lowryder ook gewoon net zoals normale wiet na 60 dagen klaar?

              De enige manier waarop je kan zien of de zaden goed zijn is toch of ze goed donker zijn, of niet?
              Want dan laat ik 1 Lowryder vrouwtje gewoon bestoven worden, en dan heb ik genoeg zaden voor volgend jaar en voor vrienden.
              Waarom worden dan 2nd party (dus niet die van Joint Doctor) Lowryder-zaadjes voor 20 euro per 10 stuks verkocht, als je per plant al meer dan 100 kan krijgen?

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #8
                Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

                Om geld te verdienen?

                Ik vind het best erg dat sommige zaadbanken gewoon soorten "stelen".
                The Jointdoctor heeft heel veel werk in de Lowryder gestopt. De andere zaadbanken kopen 1 zakje zaad van hem, maken daaruit zelf zaden en verkopen deze dan.

                Ze hebben er eigenlijk geen "reet" voor moeten doen, de jointdoctor maakt dan ook nog eens verlies doordat meer mensen van de andere gaat kopen omdat deze goedkoper zijn

                En over de gezondheid van zaden en wanneer je ze moet oogsten staat hier op het forum.
                Gebruik de zoekfunctie eens

                Peace

                Comment

                • MarcoPM
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 220

                  #9
                  Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

                  Haha, ja, dat is wel logisch. Dat mensen die soorten stelen als het ware is ook wel flink lullig voor The Joint Doctor, maar ik zag dat je voor 10 zaden van hem 45 euro betaalt; zo'n "dief" vraagt er dan de helft voor, of minder. Dan is de keuze meestal snel gemaakt.

                  Dat over de gezondheid zal ik nog even nakijken, was even een snelle vraag .

                  Bedankt!

                  Comment

                  • Buizerd
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 1161

                    #10
                    Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

                    Persoonlijk vind ik het nu laat om nog te beginnen met LR2.
                    Oogst is normaal begin november als je ze morgen plant, das geen beste afbloeitijd. Weinig, licht veel wind en regen, toprot....

                    Het weer is nu al ruk soms voor bloeiende planten, laat staan eind oktober... Tenzij je echt mazzel hebt en een geweldig najaar hebt.. ;p

                    Je kan ook denken ja die goedkope losers spek ik niet, ik koop een setje van 45 euro. Wat maakt het uit, uit 5 vrouwelijke planten kun je DUIZENDEN zaadjes halen. Nou dan heb je 45 euro betaald voor 3000 zaadjes ipv 20 euro, nou nou....

                    Anyway, dit was het..

                    WV

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #11
                      Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

                      lol ffs

                      Comment

                      • MarcoPM
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2008
                        • 220

                        #12
                        Re: Nu nog Lowryder #2 bestellen, en vrijdag/zaterdag planten?

                        Ik ga denk ik voor de zaadjes van de Lowryder, ipv de wiet. De zaadjes kan ik dan volgend jaar gebruiken en weggeven. Maakt het eigenlijk nog uit of je bloeivoeding gebruikt als je voor de zaadjes gaat, of niet (bij een Lowryder)?

                        Comment

                        Bezig...