verduisteren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • omoordskunk
    Expert Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 93

    #1

    verduisteren

    Korting op 420shop
    Mijn vraag is

    ik verduister sins 3 dagen mijn planten en als ik het hok open doe in de ochtend om ze butien te zetten staan de bladeren al rechtop alsof ze zon vangen maar ze horen dan tog te slapen ?

    wat doe ik fout
  • stiekel
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 224

    #2
    Re: verduisteren

    geef je dames veel voeding ik neem aan dat het hok licht dicht is

    Comment

    • omoordskunk
      Expert Stoner
      Member
      • Aug 2009
      • 93

      #3
      Re: verduisteren

      ja helemaal dicht getaped bij sommige plekjes zie je nog wel kiertjes licht maar over het algemeen is het pikke donker

      Comment

      • mathijs
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 649

        #4
        Re: verduisteren

        Planten "wennen" vrij makkelijk aan het aantal uren licht. De bladeren gaan een uur voor de zon opkomt al omhoog staan. Spiek maar eens met weinig licht wanneer het echt nacht is voor ze, dan hangen de bladeren hoogstwaarschijnlijk wel.

        Comment

        • omoordskunk
          Expert Stoner
          Member
          • Aug 2009
          • 93

          #5
          Re: verduisteren

          Kijk ik zet ze 8 uur binnen en haal ze 8 uur sochtends eruit en de zon komt deze maand rond 6 uur op betekent het dan dat ze 7 uur omhoog gaan (dus een uur voordat k ze buiten haal ) of om 5 uur ( een uur voordat de echte zon opkomt )?

          Comment

          • mathijs
            Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 649

            #6
            Re: verduisteren

            Een uur voordat je ze buiten zet, om 7 uur dus. Kijk maar eens nu, dan hangen ze in nachtstand.

            Comment

            • smokeykev
              Retired
              • Mar 2009
              • 1533

              #7
              Re: verduisteren

              dat is nu net hetgeen dat je moet nakijken..
              indien ze om 5 rechtkomen vangen ze nog teveel licht...
              zou overigens alles afplakken... tenzij je voor herma's gaat :p

              Comment

              • omoordskunk
                Expert Stoner
                Member
                • Aug 2009
                • 93

                #8
                Re: verduisteren

                Ik Keek om 6 uur en toen stonden ze rechtop maar hoe kan dat dan
                als ik ze buiten laat staan heb je lantaarn palen tuin lichten en dan staan ze in slaapmodus

                Comment

                Bezig...