Planten groeien LANGZAAM! help?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #16
    Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

    lijkt wel een maggie plant

    Comment

    • Peterww
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 492

      #17
      Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

      Appart verhaal, wanneer ik naar je zij scheuten kijk in de oksel. zal de planten zowiezo laten staan. En ook even niks meer geven, ze lijkt het niet te snappen. komt mischien nog wel goed!

      grtz
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment

      • carlorowan
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 210

        #18
        Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

        Ik vind het ook een beetje vaagjes, maar het is zoiezo geen vogelzaad (ervaring) in eerste instantie leek het niet echt op een wietplant.. maar nu ik de laatste foto's bekijk, zitten er toch wel degelijk trekjes van wietplanten bij, misschien toch slecht zaad waardoor ze mongooltjes zijn geworden, anders zouden ze niet allemaal afwijkingen hebben.
        Echt jammer man

        Greetz

        Comment

        • Maniac
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2011
          • 296

          #19
          Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

          Ja, de bladeren zijn vandaag wel wat bijgetrokken in het zonnetje..staan niet meer zo scheef... heb ondertussen wel nieuw GOED zaad maarja nu loop ik 2 maanden achter door dit zaad...Ik moet zeggen dat ik ze de eerste weekjes ook niet superstabiel heb behandeld maar dat ze zo debiel zouden worden....

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #20
            Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

            Dit is duidelijk stress.

            Maar de laatste fotosessie ziet er al een stuk beter uit. Ze zijn herstellende.
            Je planten mogen best meer water hebben. De grond ziet er wat droog uit. Vooral als ze in potten staan moet je zorgen dat de grond echt goed nat is zodat de potten goed zwaar wegen.


            Al het overtollige water loopt er toch wel weer uit aan de onderkant.

            En ik weet niet of je ze al veel hebt overgepot maar ik zou ze nu echt laten staan todat je de witte worteltjes onder uit de gaatjes van de pot ziet komen! Anders veroorzaak je namelijk alleen maar meer stress.

            Succes! Maar het komt wel goed
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • Maniac
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2011
              • 296

              #21
              Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

              Tijdens ramenlappen zijn plantjes aangevallen door een vallend projectiel waardoor 2 planten behoorlijk laag zijn afgebroken....niet zo best...Ik heb nu wel een stek mogelijkheid...hoewel ik hier geen ervaring mee heb...hier een foto....
              Attached Files

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #22
                Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                Ik zou daar een stek nemen.
                20062011062.jpg
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • easysativa
                  Retired
                  • May 2011
                  • 148

                  #23
                  Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                  Wat een gedrocht sorry. Je doet iets fout!

                  Comment

                  • Weedman010
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2011
                    • 27

                    #24
                    Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                    is dit een troll ofzo

                    Comment

                    • smokeykev
                      Retired
                      • Mar 2009
                      • 1533

                      #25
                      Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                      ma ey peepz.. beetje opbouwende commentaar graag... zou graag jullie eerste plantjes is zien!!

                      Comment

                      • SirSmokeAllot
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 1968

                        #26
                        Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Maniac
                        Tijdens ramenlappen zijn plantjes aangevallen door een vallend projectiel waardoor 2 planten behoorlijk laag zijn afgebroken....niet zo best...Ik heb nu wel een stek mogelijkheid...hoewel ik hier geen ervaring mee heb...hier een foto....
                        Word @ eef!!! Hebben misschien hun bril op het werk laten liggen he...

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment

                        • smokeykev
                          Retired
                          • Mar 2009
                          • 1533

                          #27
                          Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                          geen bang dat stengeltje gaat rotten in het water?
                          kzou het allesinds dagelijks verversen..

                          Comment

                          • Maniac
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2011
                            • 296

                            #28
                            Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                            Nouja mijn trollen worden uiteindelijk princesjes...er gaat ook een spreekwoord van lelijk in de luier....... ben hem ff kwijt maar ach hier nog wat foto's van vandaag

                            @ Eef, ze staan al in m'n prop onder 24/24 in zaaistek.

                            DSC01991.jpgDSC01992.jpgDSC01993.jpgDSC01989.jpgDSC01990.jpg

                            Comment

                            • HR83
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 1046

                              #29
                              Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                              nou ja, om je spreekwoord dan maar even af te maken...

                              lelijk in de luier... mooi in de sluier

                              op foto 1 is duidelijk te zien dat je wat mee smullers op je plantje hebt? of wat zijn die zwarte puntjes met beentjes?

                              verder zien ze er mooi uit

                              wat voor voeding gebruik je?


                              succes!

                              greetz
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment

                              • Maniac
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2011
                                • 296

                                #30
                                Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

                                Heb wel last van wat ongedierte...gekruld blad (kurkentrekker).... een gat in m'n blad en sommige bladeren hebben last van wit/gele plekken... hier de foto's.
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...