waar zal ik me wiet drogen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • member10463
    Banned
    • Sep 2010
    • 510

    #16
    Re: waar zal ik me wiet drogen?

    in open gebouwen is de temperatuur iets meer dan de buitenlucht met verschillende temperatuurverschillen
    minimum en maximum afhankelijk van buiitentemperatuur dus tussen 8 en 12 graden
    drogen bij 12 of tien graden gaat , het duurt dan wel weekje langer
    grootste probleem waar je mee te kampen hebt is lucjhtvochtigheid
    die mag zeker niet boven de zestig procent komen\
    bij regenweer van enkele dagen rot je oogst weg als de elementen vrij spel hebben
    hopelijk ben je een beetje beter geinformeerd nu

    de groeten

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: waar zal ik me wiet drogen?

      Man zeur niet en ga op je eigen wonen als je zo nodig wiet wil kweken.
      Wat voor man/kind ben je nou eigenlijk liegen tegen je ouder terwijl jij wel wel in hun huis een wietplant gaat kweken
      God was never on your side..

      Comment

      • justforfun
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 553

        #18
        Re: waar zal ik me wiet drogen?

        Maar kweken stinkt ook hoor!!! Dus dan kan dat drogen er ook wel bij, toch?
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        Bezig...