Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweker hulp gevraagd :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweker hulp gevraagd :)

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,
    Ik ben Ohk een 21 jarige jongeman uit Belgie en ben momenteel bezig met mijn eerste kweek.
    Ik heb geen ervaring met kweken noch binnen en buiten.
    Nu heb ik 2 super skunk planten en 1 onbekende soort elk geplant met twee weken verschil door onbeslissendheid.
    Ik heb me hier op ingeschreven omdat ik hulp nodig heb en bij jullie denk ik het beste te vinden.
    Als beginnend kweker heb ik nog een aantal vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden :
    - super skunk zijn binnen soorten maar ik (probeer) ze buiten te kweken, heeft dit veel nadelen?
    - door hevige regenval en haaden ze teveel water gekregen , enkele bladeren zijn geel geworden en opgekruld. Ik heb deze eraf getrokken kan dit kwaad?
    - en is er een mogelijkheid om bladluis te bestrijden met huismiddelen?
    Alvast bedankt aan iedereen en aangename kennismaking.
    Alle tips zijn meer dan welkom

    onbekende soort.jpg(onbekende soort 25mei)
    skunk2.jpg(super skunk 8mei)
    super skunk.jpg(super skunk 15 april)
    super skunk1.jpg(super skunk 15 april)

    #2
    Re: Nieuwe kweker hulp gevraagd

    Goedendag

    - Superskunk kan opzich best buiten. Een vriend van mij heeft dit ook al een keer gekweekt en hij had mega bomen! Het ligt er vooral aan hoe het najaar is. Als het najaar niet te vochtig maar ook niet te warm dan zijn de planten eind september half oktober klaar om te oogsten. Risico met binnensoort is dat ze gewoon wat meer schimmelgevoelig zijn. Dit wil trouwens niks zeggen want ik had vorig jaar Swiss Miss buiten staan (buitensoort) en deze is ook helemaal afgeschreven door schimmel terwijl volgens de info de plant schimmel en vorst bestendig zou zijn!