Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groei/bloei ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

groei/bloei ?

Korting op 420shop
    hey,

ik zit met het volgende:
    ik ben in mijn kast 4 plantjes beginnen kweken onder hps, bij de voorbloeiverschijnselen was duidelijk dat ik maar 1 vrouwelijk plantje had...
    ik vond het dus niet de moeite om nog verder te gaan indoor, dus heb ik ze buitengezet ( ze stond al 9 dagen op 12/12 en was toen 6 weken oud, 40cm hoog ongeveer)
    door ze buiten te zetten (18-6 regime) is ze serieus beginnen groeien ( 40cm op 2 à 3 weken )
    In die tijd bleven er wel constant witte haren bijkomen en kreeg ik topvorming... de plant staat nu 5 weken buiten en ze groeit niet meer, er blijven enkel witte haren bijkomen (sommige zijn al bruin), maar "wiet" is het toch nog niet... het ruikt zeer fris en fruitig...
    wat is de plant aan het doen? groeien? bloeien ? zou het een autoflower zijn of is ze volledig gedesorienteerd door het lichtregime ?
    ik heb geen idee welke soort plant het is, had de zaadjes gekregen van een vriend...
    ze heeft tot nu toe enkel canna vega gekregen, aangezien ik dacht dat ze nog lang ging groeien...
    enkele foto's...
    IMG_0373.jpgIMG_0374.jpgIMG_0375.jpg

Re: groei/bloei ?

ze is aan het regenereren

Comment

Bezig...
    X